Fandom

Gothicpedia

Zyra

4999stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze27 Udostępnij

Zyra
Zyra G4.png

Informacje
Zawód
Szpieg Rhobara III
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Ogólne
Dubbing

Daka (Zyra) – postać występująca w ArcaniA. Jest to lubująca się w podróżach, szpieg Rhobara III. Jej specjalnością są ruiny.

Przed akcją gry Edytuj

Długo przed akcją Arcanii, Zyra jako młoda dziewczyna mieszka w Mora Sul. Pewnego razu próbuje ukraść sakiewkę, należącą do przyszłego Rhobara III, kiedy jeszcze nie jest królem. Nie udaje się jej, po czym Bezimienny ją bije za próbę kradzieży, a następnie daje jej sakiewkę za to, że prawie jej się udało. Później stara się dalej ograbić bohatera, ale z czasem porzuca ten plan. Zaczyna traktować Bezimiennego jak ojca.

ArcaniA Edytuj

Bezimienny po raz pierwszy spotka ją w "Rozdartej Dziewicy". Jest zaciekawiona nim i jego historią o kuźni bogów. Potem spotyka ją w Stewark przebywającą niedaleko karczmy. Następnie niespodziewanie przybywa w okolice Tooshoo, gdzie poszukuje, podobnie jak bohater chramu żywiołów. Dzielą się poszukiwaniami. Ona bada teren na zewnątrz, a Bezimienny schodzi do podziemi tajemniczej świątyni, pokonując dziesiątki ożywieńców, po czym znajduje ukryty fragment posągu. Zyra pyta bohatera jaką pogodę zamierza sprowadzić. Niezależnie od odpowiedzi Zyra chce przeciwną pogodę i wywiązuje się między nimi walka. Po walce bohater ma wybór jaką sprowadzić pogodę. Jeśli mimo wygranej Bezimienny sprowadzi taką pogodę jaką chciała Zyra, ta spyta czy ją podrywa. Najlepiej powiedzieć Zyrze, że zamierza się przyzwać pogodę której się nie chce. W ten sposób po walce przyzwiemy pogodę którą chcieliśmy a jednocześnie zaskarbimy przychylność Zyry.

Kolejnym razem Bezimienny spotyka ją w pracowni Miltena w Thorniarze. Dowiaduje się że Zyra jest tak naprawdę szpiegiem króla i nazywa się Daka. Opowiada mu, że Rhobar nie wydał rozkazu ataku na Feshyr, a stoi za tym organizacja najemników Krwawe Żmije z Drurhangiem na czele. Ta informacja bardzo pomaga bohaterowi w kolejnych etapach podróży. Podczas przygód staje się przyjaciółką bezimiennego, a nawet kompanką.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

Lee informuje Bezimiennego, że Zyra wyruszyła by pomóc Setarrifczykom. Spotyka Magora i postanawia mu pomóc. Udziela informacji dotyczących przebywania Lestera. Przekonuje też Magora aby usunął barierę przez którą może wyjść Bezimienny.

Wygląd Edytuj

Zyra jest młodą kobietą z brązowymi włosami opadającymi na ramiona. Ma piwne oczy podkreślone czarną kredką do oczu oraz wyraziste czarne brwi. Jej cera jest blada, a makijaż mocny. Nosi skórzany strój przydatny w zawodzie szpiega.

Charakter Edytuj

Wyjątkowo sprytna i inteligentna kobieta. Dla przyjaciół jest miła i wesoła. Bardzo dobrze włada mieczem i szybko może powalić przeciwnika. Niezwykle tajemnicza i przebiegła, co czyni ją jako jedną z najlepszych w swym zawodzie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki