FANDOM

Zniszczenie Reddock – bitwa, podczas której Bezimienny zniszczył obóz buntowników w Reddock na polecenie wodza orków Uruka. Gracz może wybrać, czy chce zniszczyć Reddock i pomóc orkom, czy może pomóc buntownikom z tegoż obozu i pomóc im w zdobyciu wioski Cape Dun.

Przyczyny Edytuj

Orkowie zajęli całą Myrtanę. Walczyli z nimi jedynie nieliczni buntownicy. Istniały trzy główne obozu buntowników – Reddock, Nemora, Okara. Reddock mieścił się na wybrzeżu Myrtany, rządzonym przez wodza orków – Uruka. Orkowy przywódca wysłał dwa oddziały by znaleźć Reddock, jednak nie osiągnął celu. Jakiś czas później pojawił się u niego Bezimienny. Zobowiązał się zabić Javiera – przywódcę buntowników i jego ludzi.

Przebieg Edytuj

Bezimienny pojawił się przy głównym wejściu do jaskiń. W pierwszej kolejności zabił kilku ludzi, przesiadujących na powierzchni. Następnie wszedł do grot. Zamordował Maga Ognia Sebastiana i jego strażników, przebywającego w pobocznej jaskini oraz natarł na główną. Zamordował Javiera oraz pozostałych. Ci, którzy uniknęli śmierci uciekli z jaskiń.

Skutki Edytuj

Dzięki temu, że upadł obóz Reddock, orkowie z wybrzeża pozbyli się problemu buntowników. Jedynie wieś Ardea pozostała pod panowaniem ludzi.

Ciekawostki Edytuj

  • Kowal Kliff nie bierze udziału w bitwie, chociaż pracuje dla buntowników;
  • Mimo że obóz został całkowicie zniszczony przez bohatera, orkowe patrole nie zaprzestały poszukiwań.