Fandom

Gothicpedia

Zniszczenie Reddock

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Zniszczenie Reddock
Polegli z Reddock.png
Polegli w bitwie
Informacje
Miejsce
Obóz buntowników w Reddock.
Wynik
Wygrana Bezimiennego
rozbicie oddziałów buntowników na wybrzeżu.
Uczestnicy
Orkowie
Buntownicy
Dowódcy
† – poległy w walce
(†) – prawdopodobnie poległy w walce
Siły stron
Bezimienny
(Content Mod)
Cyrus
Buntownicy
Paladyn
Mag Ognia
Straty
Brak
Poważne. Większość buntowników zginęła
reszta uciekła

Zniszczenie Reddock – bitwa, podczas której Bezimienny zniszczył obóz buntowników w Reddock na polecenie wodza orków Uruka. Gracz może wybrać, czy chce zniszczyć Reddock i pomóc orkom, czy może pomóc buntownikom z tegoż obozu i pomóc im w zdobyciu wioski Cape Dun.

Przyczyny Edytuj

Orkowie zajęli całą Myrtanę. Walczyli z nimi jedynie nieliczni buntownicy. Istniały trzy główne obozu buntowników - Reddock, Nemora, Okara. Reddock mieścił się na wybrzeżu Myrtany, rządzonym przez wodza orków - Uruka. Orkowy przywódca wysłał dwa oddziały by znaleźć Reddock, jednak nie osiągnął celu. Jakiś czas później pojawił się u niego Bezimienny. Zobowiązał się zabić Javiera - przywódcę buntowników i jego ludzi.

Przebieg Edytuj

Bezimienny pojawił się przy głównym wejściu do jaskiń. W pierwszej kolejności zabił kilku ludzi, przesiadujących na powierzchni. Następnie wszedł do grot. Zamordował Maga Ognia Sebastiana i jego strażników, przebywającego w pobocznej jaskini oraz natarł na główną. Zamordował Javiera oraz pozostałych. Ci, którzy uniknęli śmierci uciekli z jaskiń.

Skutki Edytuj

Dzięki temu, że upadł obóz Reddock, orkowie z wybrzeża pozbyli się problemu buntowników. Jedynie wieś Ardea pozostała pod panowaniem ludzi.

CiekawostkiEdytuj

  • Kowal Kliff nie bierze udziału w bitwie, chociaż pracuje dla buntowników;
  • pomimo, iż obóz został całkowicie zniszczony przez bohatera, orkowe patrole nie zaprzestały poszukiwań.

Więcej w Fandom

Losowa wiki