FANDOM

Zlikwiduj oblężenie orków wokół barieryzadanie poboczne występujące w Gothic 3. Jest zlecane Bezimiennemu przez Rhobara II.

Krok po kroku Edytuj

  1. Zabij 4 dowódców orków stacjonujących w okolicach magicznej bariery koło Vengardu.

Przebieg zadania Edytuj

Orkowe oblężenie Edytuj

Bezimienny na swojej drodze spotyka Chrisamyśliwego polującego koło Vengardu. Mężczyzna ostrzega, aby bohater nie podchodził zbyt blisko magicznej bariery okalającej miasto, ponieważ stacjonują tam oddziały orków oblegających miasto z zewnątrz, gotowych przypuścić szturm po zniesieniu bariery. Bezimienny nie stosuje się do porady myśliwego i rusza do walki z orkami. Gdy zabije wszystkich czterech dowódców zielonoskórych, zadanie zostaje uznane za zaliczone.

Bohater może także otrzymać to zadanie od Rhobara II w późniejszym etapie gry.

Wspaniały triumf Edytuj

Po zabiciu dowódców orków Bezimienny może wrócić do Chrisa i podzielić się dobrą nowiną. Po usłyszeniu informacji o śmierci dowódców, Myśliwy jest zadowolony, gdyż znowu może polować w okolicach Vengardu.

Bohater może udać się także do króla Rhobara II i powiedzieć mu o zlikwidowaniu armii orków. Rhobar II dziękuje Bezimiennemu za pomyślną walkę z przeciwnikiem i w nagrodę wręcza 10000 złotych monet.