Fandom

Gothicpedia

Zielony nowicjusz

5331stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Zielony nowicjusz – rodzaj bagiennego ziela, występujący w Gothic, oraz Gothic II: Noc Kruka.

Gothic Edytuj

Jest to najsłabsza odmiana bagiennego ziela występująca w górniczej dolinie. Ziele to jest niezwykle popularne w całej kolonii ze względu na niską cenę, oraz wysoką dostępność. Stosowane jest przez nowicjuszy z Bractwa Śniącego w celach medytacyjnych. Gdy Bezimienny wypali go po raz pierwszy, otrzyma 5 punktów doświadczenia.

Handlem zielonym nowicjuszem parają się wszyscy handlarze pod barierą, m.in. Dexter, Fortuno czy Baal Kagan.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do drugiej części sagi, zostaje on całkowicie zastąpiony przez łodygi bagiennego ziela. Przepis na sporządzenie skręta zielonego nowicjusza znajduje się w kufrze Fortuna w obozie bandytów w Jarkendarze.

Aby go sporządzić potrzebne są:

Składniki nalezy wymieszać na stole alchemicznym, po czym otrzymujemy ten specyfik.

Po jego wypaleniu Bezimienny otrzymuje 5 punktów doświadczenia, oraz doznaje chwilowych halucynacji a jego reakcje ulegają spowolnieniu. Po wypaleniu kilku sztuk może nawet całkowicie stracić kontakt z otoczeniem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki