Fandom

Gothicpedia

Zbroja z pancerzy pełzaczy

5338stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze23 Udostępnij

Zbroja z pancerzy pełzaczy – pancerz, występujący w Gothic, Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz modyfikacjach: Velaya – Historia wojowniczki oraz Quest Pack 4. Jest to jedna z najtrwalszych i najbardziej wytrzymałych zbroi na wyspie Khorinis, a jednocześnie jedna z najrzadziej występujących – powstało jedynie kilka jej sztuk, prawdopodobnie wszystkie wyprodukowane przez najemnika Wilka.

Gothic Edytuj

Wykonany jest z płyt pancerzy pełzaczy wojowników – bardzo wytrzymałego materiału. Płatnerz najemników o imieniu Wilk wpadł na pomysł wykonania nowego rodzaju zbroi z piętnastu niezwykle wytrzymałych płyt z ciał pełzaczy wojowników. Po tym, jak Bezimienny przyniesie szkodnikowi płytki z ich pancerzy, musi czekać do piątego rozdziału, aż Wilkowi uda się połączyć je ze sobą w jedną zbroję. W tej części gry jest jednym z najlepszych pancerzy, jakie można zdobyć bez kodów.

Mroczne Tajemnice Edytuj

W modyfikacji do pierwszej części gry, kowal o imieniu Argorn, samotnie przebywający za karczmą na jeziorze w Nowym Obozie, może jeszcze bardziej wzmocnić tę zbroję. Nie jest to tanie, w dodatku potrzebne są mu dodatkowe płytki z pancerzy pełzaczy, ale zabieg jak najbardziej się opłaca, gdyż ulepszony pancerz zapewnia jeszcze lepszą obronę, zmienia kolor na bardziej intensywny oraz zmniejsza ilość siły potrzebnej do jej noszenia (z osiemdziesięciu do sześćdziesięciu punktów).

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Po upadku bariery, Wilk awansuje na najemnika i nadal tworzy pancerze z płytek pełzaczy. Zrobił ją między innymi myśliwemu Gestathowi, może także wykonać ją na zlecenie Bezimiennego, jednak dopiero po rozmowie o owej zbroi z Gestathem.

Velaya - Historia wojowniczki Edytuj

Pancerz dla bohaterki może wykonać Wilk, przy użyciu dziesięciu płytek z pancerza pełzacza. Ze względu na płeć Velayi, Wilk musiał nieco zmienić zbroję – ma ona ogromne naramienniki. Zapewnia taką samą ochronę jak w Nocy Kruka. Jest to najlepszy pancerz, jaki Velaya może zdobyć.

Quest Pack 4 Edytuj

W modyfikacji Quest Pack 4 istnieje możliwość zakupienia planu tej zbroi od m.in. kowala Manniga z kryjówki buntowników w Okarze. Posiadając ów plan i odpowiednie składniki, Bezimienny może samodzielnie wytworzyć pancerz z płytek pełzaczy. Jeżeli gracz posiada Konsekwencje, może się dowiedzieć o Manningu od Tristana. Wówczas może owemu kowalowi zadać stosowne pytanie.

Do wykonania tego pancerza potrzeba:

  • pięć nienaruszonych płytek pełzacza;
  • pięć zniszczonych płytek pełzacza;
  • pięć skór zębacza;
  • jednego skórzanego pancerza.

Noszenie tej zbroi wymaga stu sześćdziesięciu punktów zdolności łowieckich.

Występowanie Edytuj

Gothic Edytuj

Gothic II Edytuj

  • Wilk może stworzyć dla bohatera ten pancerz po rozmowie z Gestathem.

Quest Pack 4 Edytuj

  • Po zdobyciu receptury od Manniga i odpowiednich składników.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki