Fandom

Gothicpedia

Zbroja strażnika

5340stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Zbroja strażnika – pancerz występujący w Gothic, zarezerwowany dla średnich stopniem strażników Starego Obozu.

Gothic Edytuj

Jest to ulepszona wersja lekkiej zbroi straży. Składają się na nią spodnie z nakolannikami i wysokie buty, oraz czerwona tunika, spod której widnieje kolczuga. Dodatkowo ramiona i biodra chronione są przez metalowe płytki. Bezimienny może ją zakupić u kowala Stone'a w trzecim rozdziale po zapłaceniu 1650 bryłek rudy.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II: Noc Kruka występuje pod nazwą "zbroja Bloodwyna".
  • W wersji beta miała jaśniejsze barwy oraz lekko zmodyfikowany model.
  • Jest to najlepsza zbroja, jaką Bezimienny może dostać w Starym Obozie.
  • Kopacz Guy wspomina Bezimiennemu, że strażnicy zdjęli zbroje z martwych królewskich żołnierzy. Jest to wytłumaczenie dla faktu, dlaczego ich pancerze są najbardziej okazałe ze wszystkich w kolonii. Widać lekkie podobieństwo pomiędzy zbroją strażnika a ciężkim pancerzem straży. Model odzienia zdaje się być identyczny z modelem pancerza straży królewskiej. To pewnie ta sama zbroja przerobiona przez zbuntowanych więźniów po Wielkim Buncie, w którym wygrali. Kolor został zmieniony, to znaczy dodali więcej czerwonego (barwy Królestwa Myrtany w Górniczej Dolinie stały się barwami Starego Obozu). Zamienili rodzaj materiału, z którego wykonane były: naramienniki, nabiodrniki, spodnie i buty.
  • U wielu postaci – w tym Bezimiennego – kołnierz pancerza wychodzi poza podbródek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki