Wikia

Gothicpedia

Zbroja strażnika

Przekierowano z Zbroja Strażnika

4935stron na
tej wiki
Komentarze2
Zbroja strażnika
Zbroja strażnika (by Ossowski21).png

Informacje
Typ
Zbroja
Właściciel
Gildia
Materiał
Stal
Utwardzona skóra
Ochrona przed bronią
55
Ochrona przed strzałami
10
Ochrona przed ogniem
25
Wartość kupna
1650 bryłek rudy
Występowanie
Kod
Grd_Armor_M

Zbroja strażnika – pancerz występujący w Gothic, zarezerwowany dla średnich stopniem strażników Starego Obozu.

Gothic Edytuj

Jest to ulepszona wersja lekkiej zbroi straży. Składają się na nią spodnie z nakolannikami i wysokie buty, oraz czerwona tunika, spod której widnieje kolczuga. Dodatkowo ramiona i biodra chronione są przez metalowe płytki. Bezimienny może ją zakupić u kowala Stone'a w trzecim rozdziale po zapłaceniu 1650 bryłek rudy.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II: Noc Kruka występuje pod nazwą "zbroja Bloodwyna".
  • W wersji beta miała jaśniejsze barwy oraz lekko zmodyfikowany model.
  • Jest to najlepsza zbroja, jaką Bezimienny może dostać w Starym Obozie.
  • Kopacz Guy wspomina Bezimiennemu, że strażnicy zdjęli zbroje z martwych królewskich żołnierzy. Jest to wytłumaczenie dla faktu, dlaczego ich pancerze są najbardziej okazałe ze wszystkich w kolonii. Widać lekkie podobieństwo pomiędzy zbroją strażnika a ciężkim pancerzem straży. Model odzienia zdaje się być identyczny z modelem pancerza straży królewskiej. To pewnie ta sama zbroja przerobiona przez zbuntowanych więźniów po Wielkim Buncie, w którym wygrali. Kolor został zmieniony, to znaczy dodali więcej czerwonego (barwy Królestwa Myrtany w Górniczej Dolinie stały się barwami Starego Obozu). Zamienili rodzaj materiału, z którego wykonane były: naramienniki, nabiodrniki, spodnie i buty.
  • U wielu postaci – w tym Bezimiennego – kołnierz pancerza wychodzi poza podbródek.

Więcej od Wikii

Losowa wiki