Fandom

Gothicpedia

Zbroja strażnika

Przekierowano z Zbroja Strażnika

5405stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Zbroja strażnika – pancerz występujący w Gothic, zarezerwowany dla średnich stopniem strażników Starego Obozu.

Gothic Edytuj

Jest to ulepszona wersja lekkiej zbroi straży. Składają się na nią spodnie z nakolannikami i wysokie buty oraz czerwona tunika, spod której widnieje kolczuga. Dodatkowo ramiona i biodra chronione są przez metalowe płytki. Bezimienny może ją zakupić u kowala Stone'a w III rozdziale po zapłaceniu 1650 bryłek rudy.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II: Noc Kruka występuje pod nazwą "zbroja Bloodwyna".
  • W wersji beta miała jaśniejsze barwy oraz lekko zmodyfikowany model.
  • Jest to najlepsza zbroja, jaką Bezimienny może dostać w Starym Obozie.
  • Kopacz Guy wspomina protagoniście, że strażnicy zdjęli zbroje z martwych królewskich żołnierzy. Jest to wytłumaczenie dla faktu, dlaczego ich pancerze są najbardziej okazałe ze wszystkich w kolonii. Widać lekkie podobieństwo pomiędzy zbroją strażnika, a ciężkim pancerzem straży. Model odzienia zdaje się być identyczny z modelem pancerza straży królewskiej. To pewnie ta sama zbroja przerobiona przez zbuntowanych więźniów po Wielkim Buncie, który wygrali zbuntowani więźniowie. Kolor został zmieniony, to znaczy dodali więcej czerwonego (barwy Królestwa Myrtany w Górniczej Dolinie stały się barwami Starego Obozu). Zamienili rodzaj materiału, z którego wykonane były: naramienniki, nabiodrniki, spodnie i buty.
  • U wielu postaci – w tym głównego bohatera - kołnierz pancerza wychodzi poza podbródek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki