Wikia

Gothicpedia

Zbroja nowicjusza

Przekierowano z Zbroja Nowicjusza

4776stron na
tej wiki
Komentarze15
Zbroja nowicjusza
Zbroja nowicjusza (G1) ikona(by Lother)
Zbroja nowicjusza (by Ossowski21)

Informacje
  • Typ
  • Ubranie
    • Gildia
  • Nowicjusze bractwa Śniącego
    • Materiał
  • Tkanina
  • Stal
    • Ochrona przed ogniem
  • 20
    • Ochrona przed bronią
  • 40
    • Ochrona przed strzałami
  • 5
    • Posiadacz
  • Fortuno
    • Cena kupna
  • 1200 bryłek rudy
    • Cena sprzedaży
  • 600 bryłek rudy
    • Kod na przywołanie
  • Insert nov_armor_h
  • Zbroja nowicjusza – strój występujący w Gothic I i modyfikacji do Gothic 3 o nazwie Quest Pack 4.

    Gothic IEdytuj

    Pancerz noszony przez zasłużonych nowicjuszy z obozu bractwa Śniącego. Od lekkiej zbroi nowicjusza, różni się stalowym naramiennikiem. Jest błędnie nazywany zbroją, ponieważ jest to zwykły strój, choć z dodanym stalowym elementem chroniącym jedno z ramion. Bohater może ją kupić u Baal Namiba za tysiąc dwieście bryłek rudy gdy zdobędzie dość doświadczenia, sprzedać natomiast może tylko za sześćset bryłek rudy.

    Quest Pack 4Edytuj

    W modyfikacji do Gothic 3 pancerz ten bardziej przypomina zbroję ze względu na fakt, że posiada kilka wzmocnień, których nie było wcześniej. Być może Lester uznał będąc na statku, że na kontynencie ogarniętym wojną z orkami przydać się może bardziej wytrzymała zbroja, poprosił więc kowala, którego Bezimienny zabrał na pokład, by ją trochę wzmocnił. Teraz więc ów pancerz chroni również - odkryte wcześniej - ręce i nogi, ma również lepsze buty i skórzany pasek na klatce piersiowej, a także zapewnia nieco większą ochronę przed atakami.

    CiekawostkiEdytuj

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki