Wikia

Gothicpedia

Zbroja nowicjusza

Dyskusja0
4556stron na
tej wiki

Przekierowano z Zbroja Nowicjusza

Zbroja nowicjusza
Zbroja nowicjusza (by Ossowski21)
Zbroja nowicjusza (G1) ikona(by Lother)
Informacje
  • Typ
  • Ubranie 
  • Gildia
  • Materiał
  • Ochrona przed ogniem
  • 20 
  • Ochrona przed bronią
  • 40 
  • Ochrona przed strzałami
  • Posiadacz
  • Cena kupna
  • 1200 bryłek rudy 
  • Cena sprzedaży
  • 600 bryłek rudy 
  • Kod na przywołanie
  • Insert nov_armor_h 

Zbroja nowicjusza – strój występujący w Gothic I i modyfikacji do Gothic 3 o nazwie Quest Pack 4.

Gothic IEdytuj

Pancerz noszony przez zasłużonych nowicjuszy z obozu bractwa Śniącego. Od lekkiej zbroi nowicjusza, różni się stalowym naramiennikiem. Jest błędnie nazywany zbroją, ponieważ jest to zwykły strój, choć z dodanym stalowym elementem chroniącym jedno z ramion. Bohater może ją kupić u Baal Namiba za tysiąc dwieście bryłek rudy gdy zdobędzie dość doświadczenia, sprzedać natomiast może tylko za sześćset bryłek rudy.

Quest Pack 4Edytuj

W modyfikacji do Gothic 3 pancerz ten bardziej przypomina zbroję ze względu na fakt, że posiada kilka wzmocnień, których nie było wcześniej. Być może Lester uznał będąc na statku, że na kontynencie ogarniętym wojną z orkami przydać się może bardziej wytrzymała zbroja, poprosił więc kowala, którego Bezimienny zabrał na pokład, by ją trochę wzmocnił. Teraz więc ów pancerz chroni również - odkryte wcześniej - ręce i nogi, ma również lepsze buty i skórzany pasek na klatce piersiowej, a także zapewnia nieco większą ochronę przed atakami.

CiekawostkiEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki