Wikia

Gothicpedia

Zbroja nowicjusza

Przekierowano z Zbroja Nowicjusza

4908stron na
tej wiki
Komentarze17
Zbroja nowicjusza
Zbroja nowicjusza (G1) ikona(by Lother).png
Zbroja nowicjusza (by Ossowski21).png

Informacje
Typ
Ubranie
Gildia
Materiał
Tkanina
Ochrona przed ogniem
20
Ochrona przed bronią
40
Ochrona przed strzałami
5
Posiadacz
Cena kupna
1200 bryłek rudy
Cena sprzedaży
600 bryłek rudy
Kod na przywołanie
Insert nov_armor_h

Zbroja nowicjusza – strój występujący w Gothic I i modyfikacji do Gothic 3 o nazwie Quest Pack 4.

Gothic IEdytuj

Pancerz noszony przez zasłużonych nowicjuszy z obozu bractwa Śniącego. Od lekkiej zbroi nowicjusza, różni się stalowym naramiennikiem. Jest błędnie nazywany zbroją, ponieważ jest to zwykły strój, choć z dodanym stalowym elementem chroniącym jedno z ramion. Bohater może ją kupić u Baal Namiba za tysiąc dwieście bryłek rudy gdy zdobędzie dość doświadczenia, sprzedać natomiast może tylko za sześćset bryłek rudy.

Quest Pack 4Edytuj

W modyfikacji do Gothic 3 pancerz ten bardziej przypomina zbroję ze względu na fakt, że posiada kilka wzmocnień, których nie było wcześniej. Być może Lester uznał będąc na statku, że na kontynencie ogarniętym wojną z orkami przydać się może bardziej wytrzymała zbroja, poprosił więc kowala, którego Bezimienny zabrał na pokład, by ją trochę wzmocnił. Teraz więc ów pancerz chroni również - odkryte wcześniej - ręce i nogi, ma również lepsze buty i skórzany pasek na klatce piersiowej, a także zapewnia nieco większą ochronę przed atakami.

CiekawostkiEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki