Fandom

Gothicpedia

Zatopiona wieża Xardasa

5338stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Zatopiona wieża Xardasa – pierwsza wieża nekromanty Xardasa. Wieża znajduje się między starą cytadelą, a górską fortecą. Xardas wzniósł ją zaraz po odejściu ze starego obozu. W wieży znajdowały się dwa obszerne, koliste pomieszczenia. Xardas przechowywał tam wszystko, co miał. Najcenniejsza była starożytna zbroja runiczna, którą nosił niegdyś wielki generał Uriziel. Został on jednak zabity przez orków. Nie wiadomo, w jaki sposób nekromanta wszedł w posiadanie pancerza. Podczas jednego z trzęsień ziemi, wody pobliskiego jeziora zalały imponującą budowlę. Uratował się tylko nekromanta. Wodą nie zostały zalane dwa pokoje, które zostały zajęte przez zombie i szkielety. Wiele lat później do wieży dostał się Bezimienny, który zabił wszystkich nieumarłych i zabrał runiczną zbroję. Znalazł tam również runę teleportacji do magów ognia, która pomogła dostać mu się do zamkniętego, od IV rozdziału starego obozu.

Ciekawostki Edytuj

  • Niewykluczone, że nieumarli to ,,eksperymenty" Xardasa.
  • modyfikacji Returning do drugiej części gry można tam wejść, jednak są tam potężniejsze odmiany zombie i szkieletów.
  • W tej samej modyfikacji znajduje się tam Sfera Mroku, a po odebraniu sfery, pojawia się ognisty demon, który będzie rozmawiał z bohaterem.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice do pierwszej części znajduje się tam Smok-Ożywieniec (przynajmniej ten sam model co w Gothic II).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki