Fandom

Gothicpedia

Zamek w Thorniarze

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Zamek w Thorniarze
Zamek w Thorniarze - 1 (by Vultus123).png

Informacje
Typ
Twierdza
Położenie
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne postacie
Występowanie
ArcaniA: Upadek Setarrif (Nie można wejść)
Zamek w Thorniarze – miejsce występujące w ArcaniA. Jest to największy zamek na Argaanii. Rezyduje w nim król Rhobar III.

Opis Zewnętrzny Edytuj

Thorniarski zamek dominuje nad miastem. Zamek posiada duże piwnice, dwa piętra i kilka wież, Na tej najwyższej wieży płonie Ogień Wieczny. Przed zamkiem ciągnie się duży dziedziniec z kamienia, na którym znajduje się krąg teleportacyjny.

Parter Edytuj

Przy wejściu do zamku znajduje się ogromna sala na której końcu jest postawiony wielki Posąg Innosa. W środku na przeciwko wielkiej sali znajdują się dwa wejścia. To z lewej prowadzi do zamkowego więzienia a to po prawej do kuchni. Umiejscowione są też tam dwa wejścia na wyższe piętro.

Piętro Edytuj

Schody prowadzą do sali balowej. Na środku komnaty postawiony jest wielki stół, przy którym siedzą paladyni. Naprzeciw sali balowej znajduje się sala tronowa Rhobara III. Do sali tronowej prowadzi długi czerwony dywan, a na suficie wiszą flagi z herbem Myrtany. Po lewej stronie od sali balowej znajduje się pokój alchemiczny i sypialnia Rhobara III. W zamku jest też wiele innych nieznaczących pokoi, tj.: pracownia, pokoje służby i biblioteka.

Mieszkańcy zamkuEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki