Fandom

Gothicpedia

Zamek w Faring

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zamek w Faring
Zamek w Faring (Gothic 3) (by Gothicfan94).png
Informacje
Typ
Zamek
Położenie
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne postacie
Kan
Ważne miejsca
Komnata Kana
Ruiny
Kuźnia Zakosha
Teleportacja
Brak
Występowanie

Zamek w Faring – potężna twierdza położona w górskim mieście Faring.

Wejście do zamku Edytuj

Wejścia do zamku pilnuje ork o imieniu Gnar. Do środka można dostać się, osiągając odpowiedni poziom reputacji w mieście (75%). Oprócz Gnara, bramy pilnuje również trzech nieznanych z imienia orków. Niedaleko zamku spaceruje pewien wędrowny kupiec - asasyn Ali.

Zamek Edytuj

W środku twierdzy znajduje się kilka lokacji, a najważniejsze z nich to arena Taroka oraz kuźnia Zakosha. Przed areną stoi na baczność oddział orków. W jednej z chat zamieszkuje orkowy handlarz - Koraz, który całymi dniami czyta książkę. Zamek zamieszkuje także szaman Ur-Gosh. Poza niewolnikami do środka weszli również dwaj najemnicy orków - Vigo i Mortis, walczący na tamtejszej arenie oraz inny najemnik - Mitch. W dodatku do Gothic 3 - Zmierzch Bogów, zamek zamieszkują ludzie Gorna.

Górna część zamku Edytuj

Górną część twierdzy zamieszkuje sam władca orków - Kan. Znajdują się tam również ruiny, w których niewolnicy wydobywają artefakty. Jest tam też skarbiec miejski, pilnowany przez jednego orkowego strażnika w środku oraz dwóch na zewnątrz. Obok skarbca stoi mównica, na której Kan wygłasza swoje przemówienia. Za nią jest komnata władcy orków.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeden z orków - Koraz mówi, że żaden człowiek nie wejdzie do zamku, zaś wchodzą do niego niewolnicy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki