FANDOM

Zajęcie Wolnej Kopalni – atak na kopalnię magów wody podwładnych Gomeza, w tym strażników Starego Obozu.

Przyczyny ataku Edytuj

Po zawaleniu się Starej Kopalni Gomez stracił ostatnie źródło magicznej rudy. Gdy król nie otrzymałby rudy nie wysłałby do Kolonii kolejnego ładunku żywności. Gomez został przyparty do muru. Nakazał ataku na Wolną Kopalnię, należącą do Nowego Obozu.

Zabójstwo Magów Ognia Edytuj

Na atak nie zgodzili się magowie ognia. Gomez kazał ich wymordować. Nocą strażnicy zakradli się do ich domu i skrycie ich zabili. Przeżył jedynie Milten, który przebywał wtedy poza obozem. Magnaci oskarżyli także kowala Stone'a o sprzyjanie magom. Nie został zabity, gdyż według Gomeza był najlepszym kowalem w koloni. Gomez kazał jednak go uwięzić w lochach.

Atak Edytuj

Po zabójstwie magów najwyższy z magnatów wydał rozkaz ataku na kopalnię Okyla. Do tak zwanego "kotła" wyruszyło dwa tuziny strażników, kilku kopaczy i trzech cieni pod dowództwem strażnika Szakala. Grupa wyruszyła ukrytą ścieżką, o której najemnicy z Nowego Obozu nie mięli pojęcia. Strażnicy zaskoczyli ich. Ludzie Okyla nie mięli szans. Wszyscy zginęli. Strażnicy opanowali całą kopalnię.

Skutki zajęcia kopalni Edytuj

Wskutek zajęcia Wolnej Kopalni nikt nie mógł wydobywać rudy dla Magów Wody. Nie wystarczało jej do wysadzenia w powietrze, by zniszczyć barierę. Gomez natomiast mógł dalej dokonywać transakcji z królem. Lee i jego ludzie tymczasem przygotowywali się do kontrataku.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zajęcie Wolnej Kopalni

  • Jak ludzie Gomeza dostali się do Nowej Kopalni?

    6 wiadomości
    • Tak jest takie niedokończone przejście. W modyfikacji do Nocy Kruka pod tytułem L'hiver Edition jest usunięta ta tajemnicza drog...
    • Z tego co pamiętam, jeśli stoicie przed wejściem do Nowego Obozu to po lewej jest ścieżka prowadzący w góry. Idąc nią po jakimś cza...