FANDOM

Zagajnik jeleni – lokacja, występująca w ArcaniA. Jest to niewielki zagajnik na wyspie Feshyr, znajdujący się na zachód od wioski.

ArcaniA Edytuj

Jest zamieszkany przez wiele jeleni, czemu zawdzięcza swoją nazwę. Miejsce to jest odgrodzone od osady bramą. Bezimienny może je przekroczyć tylko jeśli wykona dwie pierwsze próby Gromara i podejmiemy się trzeciej. Polega ona na upolowaniu trzech jeleni z tego właśnie zagajnika. W ten sposób bohater udowodni, że będzie w stanie wykarmić Ivy po ślubie. Zaraz za wejściem znajduje się niewielka wieżyczka służąca do polowania. Bohater musi zabrać stamtąd łuk Ivy oraz dziewięćdziesiąt strzał, którymi będzie mógł upolować jelenie. Na środku zagajnika znajduje się jaskinia, gdzie rosną niebieskie muchomory. Bezimienny musi je przynieść Orrukowi w zamian za bursztyn do bransolety zaręczynowej dla Ivy. Rosną tu drzewa oraz mnóstwo krzaków. Zioła przydatne w alchemii praktycznie tutaj nie rosną. Poza jeleniami zagajnik zamieszkują też gobliny, a w jaskini Bezimienny może natknąć się na kretoszczury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki