Zadanie:Tajemniczy rycerz

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tajemniczy rycerz
Tajemniczy rycerz (początek zadania) (MT) (by Jao98).png
Informacje
Zleceniodawca
Start
Krypta Korthagora
Koniec
Poprzednie
Następne
Dostępność
Wszyscy
Nagroda
300 pkt. dośw.
Występowanie

Tajemniczy rycerz – zadanie, występujące w modyfikacji Mroczne Tajemnice do Gothic. Jest automatycznie zlecane Bezimiennemu, po użyciu dziwnego kryształu otrzymanego od maga ognia Gardhara.

Przebieg zadania Edytuj

Dziwny kryształ Edytuj

Kiedy bohater odnajduje pęknięty kryształ, w zadaniu Dziwne poszukiwania dla Gardhara z obozu strażników kopalni, odczekuje dwa dni. Następnie przychodzi mag ognia, który wręcza mu dziwny kryształ. Bezimienny używa go, teleportując się do jaskini, w której czeka na niego lord Korthagor.

Walka z Pradawnym i zakończenie zadania Edytuj

Rozmowa z upadłym paladynem jest krótka. Korthagor mówi, że bohater musi go zabić, aby uwolnić jego osobę od wiecznej klątwy. Po tym wydarzeniu atakuje przyszłego króla Myrtany i ginie. Bezimienny rusza w głąb jaskini, zabijając po drodze różne bestie. W końcu dociera do świątyni pradawnych, w której spotyka Algiriona pod postacią czarnego smoka. Po krótkiej rozmowie, zostaje wysłany do Ken'Udza. Przy następnej rozmowie Bezimiennego z Algirionem zadanie się kończy.

Więcej w Fandom