Tajemniczy rycerz

Przekierowano z Zadanie:Tajemniczy rycerz

5405stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tajemniczy rycerz – zadanie, występujące w modyfikacji Mroczne Tajemnice do Gothic. Jest automatycznie zlecane Bezimiennemu, po użyciu dziwnego kryształu otrzymanego od maga ognia Gardhara.

Przebieg zadania Edytuj

Dziwny kryształ Edytuj

Kiedy bohater odnajduje pęknięty kryształ, w zadaniu Dziwne poszukiwania dla Gardhara z obozu strażników kopalni, odczekuje dwa dni. Następnie przychodzi mag ognia, który wręcza mu dziwny kryształ. Bezimienny używa go, teleportując się do jaskini, w której czeka na niego lord Korthagor.

Walka z Pradawnym i zakończenie zadania Edytuj

Rozmowa z upadłym paladynem jest krótka. Korthagor mówi, że bohater musi go zabić, aby uwolnić jego osobę od wiecznej klątwy. Po tym wydarzeniu atakuje przyszłego króla Myrtany i ginie. Bezimienny rusza w głąb jaskini, zabijając po drodze różne bestie. W końcu dociera do świątyni pradawnych, w której spotyka Algiriona pod postacią czarnego smoka. Po krótkiej rozmowie, zostaje wysłany do Ken'Udza. Przy następnej rozmowie Bezimiennego z Algirionem zadanie się kończy.

Więcej z Fandomu