Przepędź orków z Ardei! – pierwsze zadanie w Gothic 3. Nie posiada ono zleceniodawcy.

Krok po kroku Edytuj

  1. Zabij co najmniej 13 orków w Ardei.

Przebieg zadania Edytuj

Niedobra sytuacja Edytuj

Po zniszczeniu Dworu Irdorath, Bezimienny wypływa z przyjaciółmi na kontynent. Gdy Esmeralda dociera na miejsce, idą do pierwszej napotkanej wioski – Ardei. Okazuje się jednak, że jest kontrolowana przez orków. Przyjaciele i niewolnicy z miasta chwytają za broń.

Wyzwolenie Edytuj

Bohater wyciąga swój oręż i zaczyna atakować. Orków jest łącznie 16, a są to herszt, 5 wojowników oraz 10 zwiadowców. Po śmierci 13 okupantów, zadanie kończy się powodzeniem, a ci, którzy przeżyli, wycofują się.

Nagroda Edytuj

Za oswobodzenie Ardei dostajemy 500 punktów doświadczenia i 2 punkty reputacji u buntowników. Każdy zabity ork zwiadowca daje nam 50 punktów doświadczenia, wojownik daje nam 100 a herszt 150. Dodatkowo każdy ork który zdołał uciec również daje nam punkty doświadczenia. Aby zmaksymalizować dochód punktów doświadczenia, należy zabić przede wszystkim herszta oraz wojowników. Maksymalna możliwa pula punktów to 150 za herszta, 500 za wojowników i 500 za zwiadowców, co razem z nagrodą za wyzwolenie daje nam 1650 punktów doświadczenia. Do nagród można zaliczyć również wszelki łup wyciągnięty z martwych ciał przeciwników oraz z chat, czyli bronie, złoto i inne.

Film Edytuj

Porady Edytuj

  • Orkowie, którzy uciekną, mimo wszystko dają nam punkty doświadczenia, ale ci zabici przez naszych towarzyszy już nie. Dlatego jeśli chce się mieć jak najwięcej punktów, trzeba zadbać o to, by to właśnie Bezimienny zadał ostatni cios. Dobrym sposobem jest patrzenie, który z orków ma najmniej życia i zadanie mu śmiertelnego ciosu przed swoimi towarzyszami.
  • Jeśli masz kłopot z pokonaniem orków w zwarciu, możesz spróbować wskoczyć na dach jednego z domów i ostrzeliwać ich z łuku. Możesz też uderzać orków, którzy są zajęci walką z twoimi sprzymierzeńcami.
  • Jeśli masz problem z uzdrowieniem się, możesz wskoczyć na dach lub po prostu pobiec wystarczająco daleko od goniących cię orków, aby szybko wypić miksturę.