Broń Baloro

Przekierowano z Zadanie:Broń Baloro

5352strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Broń Baloro – zadanie poboczne, występujące w Gothic. Jest zlecane Bezimiennemu przez najemnika imieniem Baloro, który przebywa w Wolnej Kopalni. Misję tę można ukończyć przed końcem trzeciego rozdziału, gdyż później wszyscy w kopalni zostają zabici przez ludzi Gomeza.

Przebieg zadania Edytuj

Kiedy bohater przybędzie do kopalni i uda się na najwyższą platformę skalną, spotka tam najemnika, Balora. Zaproponuje on bohaterowi potężną broń w zamian za kilka rzeczy: pięć jabłek, dwie ryżówki, pięć piw, trzy chleby, dwa sery oraz dwa winogrona. Po zdobyciu tych przedmiotów, Bezimienny udaje się z powrotem do zleceniodawcy, aby odebrać broń. Jak się okazuje, bohater nie dostaje żadnego oręża. Baloro drwi sobie z jego naiwności. Zdenerwowany Bezimienny atakuje najemnika, po czym zwycięża i odbiera mu broń, której używał oraz jego przedmioty. Zadanie kończy się powodzeniem.

Więcej z Fandomu