Zadanie:Broń Baloro

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Broń Baloro
Broń Baloro (pocz. zadania) (GI).png

Informacje
Zleceniodawca
Start
Koniec
Wolna Kopalnia
Dostępność
Wszyscy (do końca trzeciego rozdziału)
Nagroda
Brak
Występowanie

Broń Baloro – zadanie poboczne, występujące w Gothic. Jest zlecane Bezimiennemu przez najemnika imieniem Baloro, który przebywa w Wolnej Kopalni. Misję tę można ukończyć przed końcem trzeciego rozdziału, gdyż później wszyscy w kopalni zostają zabici przez ludzi Gomeza.

Przebieg zadania Edytuj

Kiedy bohater przybędzie do kopalni i uda się na najwyższą platformę skalną, spotka tam najemnika, Balora. Zaproponuje on bohaterowi potężną broń w zamian za kilka rzeczy: pięć jabłek, dwie ryżówki, pięć piw, trzy chleby, dwa sery oraz dwa winogrona. Po zdobyciu tych przedmiotów, Bezimienny udaje się z powrotem do zleceniodawcy, aby odebrać broń. Jak się okazuje, bohater nie dostaje żadnego oręża. Baloro drwi sobie z jego naiwności. Zdenerwowany Bezimienny atakuje najemnika, po czym zwycięża i odbiera mu broń, której używał oraz jego przedmioty. Zadanie kończy się powodzeniem.

Więcej w Fandom