FANDOM

Yussuf – postać, występująca jedynie w Gothic 3. Jest to zbiegły niewolnik – złodziej artefaktów.

Przed akcją gry Edytuj

Yussuf mieszka w Mora Sul. Pewnego dnia kradnie cztery klucze do świątyni niedaleko miasta i sprzedaje trzy z nich wpływowym ludziom - najemnikowi orków Kirkowi, Ilji i Gonzalesowi - zarządcy miasta. Czwarty klucz zachowuje dla siebie i ucieka z Mora Sul.

Gothic 3 Edytuj

Bezimienny spotyka go w obozie paladyna Cruza. Bez żadnych oporów Yussuf zwraca bohaterowi swój klucz. Informuje również go o tym, że nie wie ile ich w ogóle stworzono ("Jeżeli więcej niż cztery, to pozostałe muszą być gdzieś blisko Mora Sul") i ostrzega go, że świątynia jest obłożona klątwą (tak powiedział mu Mezir). W mieście Bezimienny dostaje zadanie od łowcy głów Bandaro, które polega na zabiciu zbiega. Kiedy bohater idzie zabić Yussufa, ten błaga go, by tego nie robił. Bezimienny musi podjąć decyzję czy puścić go wolno, czy wykonać zlecone zadanie.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli główny bohater wybierze pierwszą opcję (puszczenie wolno zbiega), Yussuf znika i nikt więcej go odtąd nie zobaczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki