Fandom

Gothicpedia

Yugul

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Yugul
Kapłan ożywieńców G3 (by Wedkarski).png
Informacje
Typ
Ożywieniec
Punkty Doświadczenia
400
Punkty Życia
400
Specjalne
Występowanie

Yugulożywieniec występujący w Gothic 3. Jest to dawny kapłan Pradawnych.

Przed akcją gry Edytuj

Był członkiem kasty kapłanów Pradawnych. W jego posiadaniu znajdował się Pierścień Życia Adanosa. Gdy zmarł pochowano go w świątyni, na terenie, w którym po wielu latach asasyni założyli jedną ze swych osad - Ben Salę. Jeden z jej mieszkańców - Basir - postanowił narazić się dwóm osobom, którym nie powinien - Julio i samemu Yugulowi. Wziął paru ludzi i otworzył świątynię w Ben Sali. Przed samym Yugulem udało mu się uciec lecz pradawny mag nie miał zamiaru oszczędzać jego znajomych z miasta.

Gothic 3 Edytuj

Wciąż nasyła na Ben Salę zastępy zombie i szkieletów. Zrozpaczony Julio jest bezsilny i czeka na cud. Ten pojawia się w postaci Bezimiennego. Asasyn błaga go o ratunek jego miasta. Aby je uratować bohater musi zabić Yugula. W tym celu zdobywa zaufanie Dara i orka Doloka, z którym udaje się do świątyni. Po zabiciu ogromnych zastępów nieprzyjaciela dociera do Yugula ukrywającego się w ostatniej komnacie świątyni. Bohater zabija go ratując tym samym Ben Salę. Ostatecznie Yugul dopada Basira w świecie zmarłych.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego ubranie przypomina nieco szatę, którą noszą Magowie Wody w Gothic 3.
  • Pomimo, że nosi kostur, to go nie używa – nawet w walce. Poprawia to patch 1.7.
  • Jest jednym z trzech znanych z imienia Pradawnych, razem z Akaschą i Haran Ho.

Więcej w Fandom

Losowa wiki