Fandom

Gothicpedia

Yugul

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Yugulożywieniec występujący w Gothic 3. Jest to dawny kapłan Pradawnych.

Przed akcją gry Edytuj

Był członkiem kasty kapłanów Pradawnych. W jego posiadaniu znajdował się Pierścień Życia Adanosa. Gdy zmarł pochowano go w świątyni, na terenie, w którym po wielu latach asasyni założyli jedną ze swych osad - Ben Salę. Jeden z jej mieszkańców - Basir - postanowił narazić się dwóm osobom, którym nie powinien - Julio i samemu Yugulowi. Wziął paru ludzi i otworzył świątynię w Ben Sali. Przed samym Yugulem udało mu się uciec lecz pradawny mag nie miał zamiaru oszczędzać jego znajomych z miasta.

Gothic 3 Edytuj

Wciąż nasyła na Ben Salę zastępy zombie i szkieletów. Zrozpaczony Julio jest bezsilny i czeka na cud. Ten pojawia się w postaci Bezimiennego. Asasyn błaga go o ratunek jego miasta. Aby je uratować bohater musi zabić Yugula. W tym celu zdobywa zaufanie Dara i orka Doloka, z którym udaje się do świątyni. Po zabiciu ogromnych zastępów nieprzyjaciela dociera do Yugula ukrywającego się w ostatniej komnacie świątyni. Bohater zabija go ratując tym samym Ben Salę. Ostatecznie Yugul dopada Basira w świecie zmarłych.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego ubranie przypomina nieco szatę, którą noszą Magowie Wody w Gothic 3.
  • Pomimo, że nosi kostur, to go nie używa – nawet w walce. Poprawia to patch 1.7.
  • Jest jednym z trzech znanych z imienia Pradawnych, razem z Akaschą i Haran Ho.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki