Fandom

Gothicpedia

Yrpen

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Yrpen
Yrpen (MT) (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie

Yrpen – postać, występująca w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest jednym z łowców orków.

Przed akcją gry Edytuj

Yrpen jest prawdopodobnie mieszkańcem Vengardu. Pewnego dnia szykuje zamach na króla Rhobara II na jego nieszczęście nieudany. Niedoszły królobójca trafia do kolonii, gdzie przyłącza się do łowców orków.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Kiedy Bezimienny pierwszy raz go spotyka, Yrpen nie odzywa się do niego. Po wykonaniu zadania Valkira związanego z licznymi hordami orków, Yrpen prosi bohatera o pomoc w ucieczce z obozu. Niestety Valkir – szef łowców, podsłuchuje rozmowę i karci ich obydwu. W V rozdziale Yrpen zostaje wysłany do obozu Bractwa w celu zyskania wsparcia w postaci strażników świątynnych. Bezimienny odnajduje łowcę orków w miejscu, gdzie Baal Orun nadzoruje pracę Nowicjuszy przetwarzających bagienne ziele. Następnego dnia bohater, Yrpen i Świątynni Strażnicy wracają do obozu łowców orków. Wieczorem łowcy orków przypuszczają atak na miasto orków. Yrpen ginie podczas szturmu.

Ciekawostki Edytuj

  • W nagrodę za chęć pomocy, Yrpen może nauczyć Bezimiennego grać w kości i dać zestaw do gry. Bohater może w niej trochę zarobić.
  • Bezimienny wypowiada jego imię [yrpen], Valkir z kolei [jerpen].

Więcej w Fandom

Losowa wiki