Fandom

Gothicpedia

Wymiar Łazata

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Wymiar Łazata
Zamek (przód) (by Jakimix135xd).jpg
Obiekt w centrum lokacji

Informacje
Mieszkańcy
Populacja
Kilkanaście osób
Zarządca
Ważne postacie
Ważne miejsca
Wieża z teleportem
Teleportacja
Tylko do wieży
Występowanie
Wymiar Łazata – miejsce występujące w modyfikacji Zły Sen. Jest to siedziba czarnego maga Łazata - głównego antagonisty.

Przed akcją modyfikacjiEdytuj

Dawniej mieszkali tu tylko Łazat i jego asystent - Taleron. Jednak urbanizacja szybko poszła w górę gdy na Khorinis i kontynencie zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Ponoć ludzie po prostu sobie szli, nagle miało miejsce magiczne wyładowanie i owa osoba znajdywała się w dziwacznym wymiarze. Taki los spotkał Wrzoda i koczowników, oraz prawdopodobnie paladynów z zamku. Po swoim małym kłamstwie Łazat spłoszył Talerona z wymiaru, lecz ten nie domknął portalu uciekając.

Zły SenEdytuj

Wymiar jest dość dużą pustynią, lecz mało zaludnioną, a i zwierząt niemal na niej nie ma. Znaleźć tu można jedynie kilka polnych pełzaczy, po zamku wałęsają się zombie, a po jego wieżach latają harpie. Jedyni ludzie w wymiarze to sześciu koczowników i garstka paladynów. W podziemnym tunelu przebywa ork XyZyn, a dalej - Łazat w trzech postaciach. Ostatnie miejsce warte uwagi to nieduża wieża z teleportem w okolicach zamku. Jest to jedyna droga ucieczki znikąd, ale nie można się do niej dostać. Można jedynie przeteleportować się na jej szczyt, lecz runa jest w posiadaniu Łazata, więc jedyna ucieczka uwzględnia śmierć maga, a nikomu się to dotąd nie udało.

Dalsze dziejeEdytuj

Jest możliwe, że gdy Łazat został pokonany wszyscy jego więźniowie powrócili do swego dawnego życia, choć nie jest to pewna informacja.

CiekawosrkiEdytuj

  • Inna nazwa tego wymiaru to "nigdzie";
  • występujące tu polne pełzacze są żółte.

Więcej w Fandom

Losowa wiki