Fandom

Gothicpedia

Wulfgar

5331stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Wulfgar – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to jeden ze strażników miejskich, przebywających w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Za dnia, z rozkazu paladynów trenuje innych strażników oraz obywateli miasta w walce bronią jednoręczną i dwuręczną na placu w koszarach. W nocy najczęściej gawędzi z Lordem Andre, zaś rano samotnie trenuje walkę. Może nauczyć Bezimiennego do sześćdziesięciu procent w posługiwaniu się bronią białą, o ile bohater nie należy do najemników. Jeżeli bohater przyjdzie do niego rano od 5:00 do 7:00 godziny, zostanie pochwalony i otrzyma 2% do walki bronią jednoręczną na stałe. Nie wyświetli się żadna informacja na ten temat, jednak po otwarciu okna statystyk będzie widoczny jej wzrost. Kiedy Bezimienny dołączy do Straży, Wulfgar wyjaśni mu kto może go czego nauczyć.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do Gothic II może wyuczyć posługiwania się bronią jedno i dwuręczną, do siedemdziesięciu pięciu procent.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Po tym jak Lord Andre został namiestnikiem Khorinis, Wulfgar obejmuje stanowisko szefa straży w mieście. Wydaje listy gończe za Bezimiennym, jego przyjaciółmi, a także za tajemniczym Arnoldem Barbarzyńcą. Okazuje się, że kapitan ma żonę, która zrobiła dla niego swój nagi portret. Kupiec Canthar podstępem ukradł mu go i zaszantażował, by wypuścił go z więzienia, do którego trafił przez Bezimiennego. Velaya pomaga Wulfgarowi, podstępem odbiera obraz kupcowi, który następnie idzie do wiezienia. Bohaterka oddaje portret kapitanowi, żartując sobie ze zdenerwowanego aferą z obrazem Wulfgara. Kapitan straży ma wobec niej dług wdzięczności, który spłaca głosując na Hannę w wyborach na radną. Nie może uczyć bohaterki władać bronią, gdyż może nauczać jedynie mężczyzn. Ma ona jednak możliwość nauczyć się fechtunku między godziną 5:00 a 7:00 gdy wszyscy śpią, a Wulfgar trenuje. Podczas, gdy bohaterka poszukuje nowego pancerza, kapitan mówi jej, że bez jasnego rozkazu nie może wydać nikomu uniformu. W trakcie zadania Siatka szpiegowska Velaya dowiaduje się, iż Wulfgar jest specjalistą szpiegowskim, który daje jej parę porad dotyczących zadania. Jego rady sprawdzają się i bohaterka szybciej odnajduje miejsce pobytu siatki szpiegowskiej.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, przez co Wulfgar prawdopodobnie zginął, został niewolnikiem lub uciekł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki