Fandom

Gothicpedia

Wrzód/Cytaty

< Wrzód

5340stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze46 Udostępnij
To artykuł stworzony tylko dla szczególnych cytatów.
Proszę użyj tego szablonu do każdego odrębnego cytatu.

Oto wszystkie cytaty o jakie używa Wrzód podczas rozmowy z Bezimiennym.Edytuj

Hej, kolego! Nowy? Chyba cię jeszcze tu nie widziałem. Przyłączę się do ciebie na chwilę, jeśli nie masz nic przeciwko. Przyda ci się przyjaciel…
― Wrzód

Gdy Bezimienny się zgodziEdytuj

Świetnie. Po drodze możemy sobie trochę porozmawiać.
― Wrzód

Gdy Bezimienny się nie zgodziEdytuj

Oho, nie jesteśmy w humorze, co? Lepiej będzie, jak pójdę z tobą.
― Wrzód

Gdy Bezimienny powie do niego: Spadaj!Edytuj

Chcesz być przez chwilę sam, tak? Rozumiem… Będę się trzymał na uboczu.
― Wrzód

Gdy Bezimienny powie do niego: Możesz się zamknąć choć na chwilę?!Edytuj

Jasne!
― Wrzód
Powiedz dokąd idziemy. Może to niespodzianka? Uwielbiam niespodzianki.
― Wrzód
Nie zwracaj na mnie uwagi. Będę się trzymał ciebie, spokojna głowa.
― Wrzód
Zdecydowałeś się wreszcie, dokąd chcesz iść?
― Wrzód
Może szukasz jakiegoś spokojnego miejsca, gdzie moglibyśmy pogadać?
― Wrzód
Czy to możliwe, że chodzimy w kółko… To znaczy nie wiem dokąd chcesz iść, ale…
― Wrzód
Ale fajnie! Dzięki, że zabrałeś, mnie ze sobą! Moglibyśmy robić to częściej. Nie mam nic do roboty przez większość dnia!
― Wrzód
Wiesz co? Już cię polubiłem! Przeżyjmy wspólnie wiele ciekawych przygód! Co nie? Gdzie nocujesz? Jakbyś chciał, możesz przenocować u mnie!
― Wrzód
A tak w ogóle, to za co tutaj trafiłeś? Ty też za bardzo lubisz zwierzęta? Oni krzywo na to patrzą, wiesz? Właśnie tak tutaj wylądowałem.
― Wrzód
Kilku facetów bez przerwy próbuje mnie pobić. Paskudni ludzie z Nowego Obozu! Bandziory jedne! Następnym razem powiem im, że kto ze mną zadziera, będzie miał z tobą do czynienia! To ich nauczy!
― Wrzód
Ale się zdziwią ci z Nowego Obozu, jak im powiem, jakiego mam obrońcę! Posikają się ze strachu! Ale będzie fajnie. Normalnie zabijają ludzi bez mrugnięcia okiem, ale teraz będą musieli dobrze się zastanowić.
― Wrzód
Wiesz co? Wyświadczę ci przysługę. Wstawię się za tobą. Może wtedy zostaniesz przyjęty do Obozu. W ten sposób moglibyśmy się spotykać codziennie.
― Wrzód
Niektórzy tutaj mają mnie za jakiegoś wariata. Ale przecież ktoś taki jak ty nie zadawał by się z wariatem, prawda? Teraz wszyscy zrozumieją jak niesprawiedliwie mnie ocenili.
― Wrzód
Jesteś moim najlepszym kumplem, wiesz? Inni tylko próbują się mnie pozbyć. Jestem ci bardzo wdzięczny, naprawdę!
― Wrzód
Słuchaj, całe to bieganie zaczyna mnie męczyć. Może poszukamy sobie jakiegoś przytulnego gniazdka i chwilę odpoczniemy, co?
― Wrzód
Jesteś dla mnie jak starszy brat. Nigdy nie miałem starszego brata… Ani nawet młodszego! Moi rodzice mnie nie kochali, ale to musiało być dla nich bardzo trudne.
― Wrzód
Skąd jesteś? Na pewno cieszysz się, że znalazłeś tu bratnią duszę, kogoś, kto cię zrozumie. Jestem z Khorinis. Byłeś tam kiedyś? Zresztą - nieważne.
― Wrzód
Masz może dla mnie coś do jedzenia? Jestem jakby twoim gościem, więc uprzejmość nakazywałaby, abyś mnie czymś poczęstował. Nauczyłem się tego w Khorinis. Tam mieszkają uprzejmi ludzie.
― Wrzód
Myślisz, że ktoś wpadnie do nas z wizytą? Pewnie nie, bo nie mogliby wydostać się z powrotem, co nie?
― Wrzód
Teraz gdy jesteśmy razem, moglibyśmy pokazać kilku ludziom, gdzie raki zimują. Te skurczybyki nachodzą mnie od lat! Jak zobaczę któregoś z nich, dam im do słuchu.
― Wrzód
Wiesz co? Stanowimy dobraną parę. Moglibyśmy przejąć kontrolę nad całym Starym Obozem. Jesteśmy zespołem, więc powinniśmy łatwo uporać się z Magnatami. Obmyślę jakiś plan.
― Wrzód

Gdy Bezimienny pobije WrzodaEdytuj

Hej stary, czemu mnie bijesz? Co ci takiego zrobiłem?
― Wrzód
Za chwilę znowu ci przyłożę. Bardzo lubię to robić.
― Bezimienny
Jakiś świr z ciebie czy co? Nie chcę mieć z tobą nic wspólnego.
― Wrzód

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wrzód/Cytaty

  • Wrzód

    2 wiadomości
    • A czyli wrzód się odczepi ?
    • A czy przestaniesz zadawać takie pytania? Jeszcze złe subforum wybrałeś, ale odpowiem na Twoje pytanie. Możesz go zabić i święty spokój.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki