Fandom

Gothicpedia

Wojna bogów

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Wojna Bogów
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!
Informacje
Miejsce
Wynik
Zależnie od wyboru gracza
Uczestnicy
Zależnie od wyboru gracza
Zależnie od wyboru gracza
Dowódcy
Zależnie od wyboru gracza
Adanos:
Zależnie od wyboru gracza
Adanos:
Kruk
Grok(†)
Umbrak(†)
† – poległy w walce
(†) – prawdopodobnie poległy w walce
Siły stron
Zależnie od wyboru gracza
Adanos:
Zależnie od wyboru gracza
Adanos:
Straty
Zależnie od wyboru gracza
Zależnie od wyboru gracza

Wojna Bogów – toczona przez wieki wojna Beliara z Innosem, jest niszczycielskim konfliktem trwającym od początku świata. Adanos od wieków próbuje załagodzić ten konflikt.

Przed akcją gryEdytuj

Beliar rozpoczął wojnę, gdyż zazdrościł Innosowi jego wyznawców. Innos na wieść o tym, że musi walczyć z własnym bratem zapłakał, a trwało to trzynaście lat.

Gothic IIEdytuj

Po przeczytaniu Almanachu w podziemiach klasztoru, Bezimienny może wyczytać, o tym, że po przybyciu wybrańca Wojna Bogów zacznie się toczyć również na ziemi - wyznawcy Beliara zaczęli walczyć ze sługami Innosa razem ze swoimi wybrańcami - Człowiekiem (wybrańcem Innosa) i Bestią (wybrańcem Beliara). Jednak pośrodku sił obu bogów stoi Adanos - bóg równowagi, który dba, by wojna nie zakończyła się zwycięstwem którejś ze stron, gdyż skończyło by się to utratą wolnej woli lub rządami śmiercionośnego chaosu.

Gothic 3Edytuj

Po wydostaniu się z wyspy Khorinis, bohater dostaje się na kontynent gdzie z pomocą Xardasa dowiaduje się, że do zakończenia wojny potrzebne są artefakty Adanosa.

Wygrana Innosa Edytuj

Bezimienny oddaje artefakty Adanosa bogowi ognia.Innos przemawia do bohatera a ten staje po jego stronie, po czym wyrusza zabić przywódcę Asasynów - Zubena oraz wyzwolić miasta myrtany z rąk orków. Działania bohatera przechylają szalę na stronę Innosa, który wygrywa wojnę. Dodatkowo Bohater przynosi ogniste puchary do klasztoru w Nordmarze, a potem oddaje je paladynom.

Wygrana Beliara Edytuj

Zdobywając zaufanie Assasynów, Bezimienny dostaje się do świątyni w Bakareshu, składając w ofierze artefakty Adanosa. Beliar rozkazuje bohaterowi unicestwić zdrajcę Xardasa, nieudolnego władcę Zubena, króla Myrtany Rhobara II i nieposłusznych wodzów orków. Bezimienny wykonując polecenia boga ciemności, zwiększa panowanie Beliara nad światem ludzi.

Równowaga Edytuj

Bohater niszczy artefakty Adanosa dzięki mocy kamienia ogniskującego w piecu znajdującym się w kopalni na terenach Klanu Młota. Bezimienny wyrusza następnie do Vengardu i zabija Rhobara II oraz Zubena w Ishtar. Tym samym pozbawia bogów mocy nad wymiarem ludzi, co powoduje, że tracą swoje wpływy na świecie. Po utracie mocy Innos i Beliar nie są w stanie prowadzić wojny między sobą, co skutkuje zakończeniem odwiecznego konfliktu niszczącego świat. Od tej pory ludzie i orkowie są wolni, jednak nie wykorzystują danej im wolności dobrze i wkrótce dochodzi do nowej wojny.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wojna bogów

  • Bitwa o Khorinis

    10 wiadomości
    • To co Bezio odbił Lorda Hagena z niewoli ?? W tym wątku uznajemy wszystkie części 
    • Jaki jest sens odniesienie się do częsci, które nie są kanoniczne i zasadniczo nie ma sensu się do nich odnieść???

Więcej w Fandom

Losowa wiki