Fandom

Gothicpedia

Wojna Jarkendaru z Argaanią

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Wojna Jarkendaru z Argaanią
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!
Informacje
Miejsce
Wyspa Argaan
Wynik
Prawdopodobnie zwycięstwo Ethorna I
Uczestnicy
Jarkendar
Królestwo Argaanii
Dowódcy
Nieznany
Ethorn I
† – poległy w walce
(†) – prawdopodobnie poległy w walce
Siły stron
Zakon Nienawiści Kasta Wojowników
Setariffczycy
Straty
Nieznane
Nieznane

Wojna Jarkendaru z Argaanią (zwana Wielką Wojną) – wojna pomiędzy Jarkendarem a Królestwem Arganii o nieznanej przyczynie. Wzmianki o niej można znaleźć w grze ArcaniA i dodatku Upadek Setarrif.

Informacje o wojnieEdytuj

Można o tej batalii przeczytać w zwoju o fragmentach runy w ArcaniA a także w liście o artefaktach Beliara. W ArcaniA: Upadek Setarrif występują o tym wzmianki w opisie broni Ethorna I, których używał w bitwach: Godność Ethorna, Prawo Ethorna i Wola Ethorna.

DowódcyEdytuj

Wiadomo tylko tyle, że wojskiem Setarrif dowodził Ethorn I, zaś nieznany nam jest przywódca Jarkendaru, ale jest prawdopodobieństwo, że był nim Quarhodron.

PrzebiegEdytuj

Jarkendar sprzymierzył się z demonami i postanowił podbić Wyspy Południowe. Setarrifczycy sądzili, że atakujący walczyli za Beliara, co mogło być nawet prawdą ze względu na to, że użyli pomocy demonów. W czasie wojny powstał Zakon Nienawiści składający się z Argaańczyków, którzy przeszli na stronę Jarkendaru, po czym walczyli przeciwko swoim.

Koniec wojnyEdytuj

Ethorn I odparł najeźdźców ze swojego królestwa pokonując demony, natomiast Budowniczowie musieli powrócić do swojej ojczyzny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki