Fandom

Gothicpedia

Wielki las

5404strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Wielki las (inne nazwy: wielki las za farmą Akila, wielki las za latarnią morską Jacka, ciemny las) – las, położony na wyspie Khorinis, zajmujący znaczną część jej obszaru. Znajduje się w nim wiele bestii, między innymi wargi, szkielety, zombie, wilki, szkielety-gobliny, a nawet orkowie. Na płaskowyżu niedaleko lasu przebywa myśliwy – pustelnik Niclas.

Obiekty Edytuj

Słoneczny krąg – niezwykłe miejsce kultu. Co roku wszyscy Magowie Ognia i nowicjusze zbierają się tam, aby odprawić ceremonię. To tutaj odbywa się Rytuał Odwrócenia. Również w tym miejscu Dragomir zgubił swoją ulubioną kuszę.

Kamienny krąg – jeden z trzech kamiennych kręgów, położony na głównej mapie. W dodatku Noc Kruka odbywa się tutaj walka Bezimiennego z kamiennym strażnikiem. W pobliżu kręci się kilka szkieletów-goblinów oraz kretoszczurów.

Stara kopalnia – przy schodkach niedaleko obydwu kręgów znajduje się stara, nieczynna kopalnia z mnóstwem szkieletów.

Wielki Las.jpg

Leśna droga

Cmentarz – znajduje się niedaleko latarni morskiej. Są tam trzy zombie i dwa szkielety. Na południe od cmentarza stoi także ork elita z wargiem.

Bimbrownia Vino – znajduje się w pobliżu kamiennego kręgu. Aby się do niej dostać, wymagane jest użycie łoju kretoszczura na kołowrocie. Wewnątrz znajduje się mnóstwo ginu oraz księga „Duch wina”.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki