Fandom

Gothicpedia

Wiecznie Żyjący

5403strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Wiecznie Żyjący – postać, o której są wzmianki w modyfikacji do Gothic 3 o nazwie Quest Pack 4.

Przed akcją gry Edytuj

Był on potężnym magiem. Wypowiedział własną wojnę bogom. Rzucił coś w rodzaju klątwy na samego siebie, dzięki czemu jego dusza i wiedza nie mogły zginąć. Jego ciało jednak zginęło, przez co Wiecznie Żyjący stał się duchem. Wykorzystywał artefakty do przejmowania ciał ludzi: mógł w każdej chwili opętać posiadacza księgi lodu, a dzięki swemu kosturowitalizmanowi mógł wysysać dusze z ciał ofiar, które potem przejmował, a dusze zamykał w kryształach.

Quest Pack 4 Edytuj

Pierwszy raz Bezimienny słyszy o nim od Aliny, gdy wyrusza na poszukiwanie Fobarta. Dowiaduje się o nim wówczas kilku rzeczy. Gdy spotyka Fobarta, ma styczność z mocą maga. Opętany Nordmarczyk atakuje bohatera i oddaje mu księgę lodu. Później wybraniec bogów wraz z Dargothem rozpoczyna badania nad historią Wiecznie Żyjącego. Mag Ognia wysyła bohatera na Varant, gdzie ten odnajduje talizman kostura niedaleko Ben Erai, a także sam kostur na wyspie w pobliżu Bakareshu. Dargoth odkupuje wszystkie kryształy duszy zgromadzone przez Bezimiennego i rozpoczyna badania nad kosturem. W nagrodę za starania daje przyszłemu królowi Myrtany przepis na wytwarzanie złota, którym okazał się być zwój z księgi lodu. Po dwóch tygodniach zniecierpliwiony bohater wraca do klasztoru, a Dargoth prosi go o rozgrzanie talizmanu nad piecemKlanie Młota. Bezimienny może posłusznie wypełnić zadanie maga, bądź zniszczyć talizman, tym samym rujnując badania Dargotha, ale także na zawsze blokując Wiecznie Żyjącemu możliwość powrotu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki