Fandom

Gothicpedia

Wiecznie Żyjący

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Wiecznie Żyjący
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!

Informacje
Gildia
Czarny mag
Tytuł
Podróżujący między duszami
Miejsce zamieszkania
Nieznane
Miejsce pobytu
Nieznane
Dzierżona broń
Kostur lodu
Noszony strój
Nieznany
Występowanie
Quest Pack 4 (wzmianki)
Status
Nie żyje
Wyznanie
Antyteista
Dubbing
Brak

Wiecznie Żyjący – postać, o której są wzmianki w modyfikacji do Gothic 3 o nazwie Quest Pack 4.

Przed akcją gry Edytuj

Był on potężnym magiem. Wypowiedział własną wojnę bogom. Rzucił coś w rodzaju klątwy na samego siebie, dzięki czemu jego dusza i wiedza nie mogły zginąć. Jego ciało jednak zginęło, przez co Wiecznie Żyjący stał się duchem. Wykorzystywał artefakty do przejmowania ciał ludzi: mógł w każdej chwili opętać posiadacza księgi lodu, a dzięki swemu kosturowitalizmanowi mógł wysysać dusze z ciał ofiar, które potem przejmował, a dusze zamykał w kryształach.

Quest Pack 4 Edytuj

Pierwszy raz Bezimienny słyszy o nim od Aliny, gdy wyrusza na poszukiwanie Fobarta. Dowiaduje się o nim wówczas kilku rzeczy. Gdy spotyka Fobarta, ma styczność z mocą maga. Opętany Nordmarczyk atakuje bohatera i oddaje mu księgę lodu. Później wybraniec bogów wraz z Dargothem rozpoczyna badania nad historią Wiecznie Żyjącego. Mag Ognia wysyła bohatera na Varant, gdzie ten odnajduje talizman kostura niedaleko Ben Erau, a także sam kostur na wyspie w pobliżu Bakareshu. Dargoth odkupuje wszystkie kryształy duszy zgromadzone przez Bezimiennego i rozpoczyna badania nad kosturem. W nagrodę za starania daje przyszłemu królowi Myrtany przepis na wytwarzanie złota, którym okazał się być zwój z księgi lodu. Po dwóch tygodniach zniecierpliwiony bohater wraca do klasztoru, a Dargoth prosi go o rozgrzanie talizmanu nad piecemKlanie Młota. Bezimienny może posłusznie wypełnić zadanie maga, bądź zniszczyć talizman, tym samym rujnując badania Dargotha, ale także na zawsze blokując Wiecznie Żyjącemu możliwość powrotu.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas poszukiwań kostura Wiecznie Żyjącego w miejscach zaznaczonych na mapie Dargotha pojawiają się cztery schraty, które są podpisane: oskórowany człowiek, umęczony człowiek, ofiara złożona bogom i bezduszny człowiek. Dwa z nich posiadają fragmenty kostura.

Więcej w Fandom

Losowa wiki