FANDOM

Wenzel – postać, występująca w Gothic 3. Jest to paladyn więziony w latarni przy arenie w Cape Dun.

Przed akcją gry Edytuj

Mieszka w Monterze, lecz po ataku orków Wenzel ucieka do pobliskiej jaskini. Udaje mu się w niej schować, ale mimo to zostaje złapany przez Gamala i sprzedany orkom w Cape Dun.

Gothic 3 Edytuj

Jest więziony w latarni, pilnowany przez orków, którzy dzień w dzień go przesłuchują. Żeby z nim porozmawiać, Bezimienny musi osiągnąć odpowiednią reputację w mieście. Jeśli bohater zdecyduje się oswobodzić Cape Dun, to Wenzel mu w tym pomoże, walcząc u jego boku. Może to z nim zrobić sam Bezimienny lub całe buntownicze podziemie tego miasta. Po wyzwoleniu osady staje się głównodowodzącym Cape Dun. Zleca także misję znalezienia jego miecza w jaskini na południe od Montery. Jaskinia jest zamieszkana przez wilki i chrząszcze.

Dalsze losy Edytuj

Nie wiadomo, co się z nim stało po wojnie bogów, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów Cape Dun jest pod władaniem orków, a Wenzela nigdzie nie ma.

Ciekawostki Edytuj

  • Wenzel w pewnym sensie występuje w Gothic 3 Zmierzch Bogów. W Cape Dun jest postać, wyglądająca tak samo, jak on. Co więcej, ma ten sam ekwipunek. Jest podpisany jako Żołnierz i nie posiada gildii. Przebywa w dawnym magazynie Urkrassa. Edycja Rozszerzona dodaje mu Ciężki pancerz najemnika orków.
  • Pojawia się w modyfikacji Returning 2.0. Jest tam niewolnikiem w kopalni orków ukrywającym się pod fałszywym imieniem Gars. Bezimienny pomaga mu zorganizować rebelię, w wyniku której niewolnicy uciekają przez stary portal królewski na Myrtanę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki