Fandom

Gothicpedia

Wambo

5331stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Wambo – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to strażnik miejski, mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jego praca polega na patrolowaniu Górnego Miasta i ochronę znajdujących się tam obywateli oraz ich dobytku. Jeżeli Bezimienny dołączy do Gildii Złodziei, Ramirez wyjawi mu, iż Wambo można przekupić, aby nie przeszkadzał bohaterowi w okradaniu domów bogaczy w Górnym Mieście. Przyszły król Myrtany przekupić go może za dwieście pięćdziesiąt sztuk złota. Od tego momentu nocami strażnik będzie siedział w gospodzie Coragona obok placu świątynnego w Khorinis.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Wambo nadal pilnuje obywateli górnego miasta. Kupił od Hakona kolczugę goblinów. Velaya po pochlebianiu strażnikowi dostaje od niego zgodę na zobaczenie zbroi. Mimo pozwolenia bohaterka w nocy zakrada się do koszar i kradnie kolczugę. Następnego dnia strażnik jest zawiedziony, że wojowniczka nie przyjęła zaproszenia nic nie wspominając o kradzieży.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, przez co Wambo został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki