Fandom

Gothicpedia

Wambo

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Wambo
Wambo (Gothic II) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Strażnik miejski
Poziom
GII: 12
GII: NK: 20
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Insert mil_316_wambo

Wambo – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to strażnik miejski, mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc KrukaEdytuj

Jego praca polega na patrolowaniu Górnego Miasta i ochronę znajdujących się tam obywateli oraz ich dobytku. Jeżeli Bezimienny dołączy do Gildii Złodziei, Ramirez wyjawi mu, iż Wambo można przekupić, aby nie przeszkadzał bohaterowi w okradaniu domów bogaczy w Górnym Mieście. Przyszły król Myrtany przekupić go może za dwieście pięćdziesiąt sztuk złota. Od tego momentu nocami strażnik będzie siedział w gospodzie Coragona obok placu świątynnego w Khorinis.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Wambo nadal pilnuje obywateli górnego miasta. Kupił od Hakona kolczugę goblinów. Velaya po pochlebianiu strażnikowi dostaje od niego zgodę na zobaczenie zbroi. Mimo pozwolenia bohaterka w nocy zakrada się do koszar i kradnie kolczugę. Następnego dnia strażnik jest zawiedziony, że wojowniczka nie przyjęła zaproszenia nic nie wspominając o kradzieży.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, przez co Wambo został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki