FANDOM

Vino – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer mieszkający na farmie Lobarta.

Przed akcją gry Edytuj

Przed upadkiem magicznej bariery Vino posiadał bimbrownię ukrytą w wielkim lesie. Vino opuścił bimbrownię i zamknął wejście do niej, ponieważ bał się, że straż miejska odkryje jego nielegalną produkcję ginu i zostanie wrzucony do kolonii karnej.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jeżeli Bezimienny chce kupić od Lobarta strój farmera Vino zleci bohaterowi zadanie, w zamian za butelkę wina szepnie o nim dobre słówko Lobartowi. Skutkiem tego będzie obniżenie ceny ubrania o 10 złotych monet, gdyż Vino nieczęsto chwali pracowników. Jeśli Bezimienny wybierze drogę maga ognia, Vino staje się opętany przez poszukiwaczy. Jeżeli Vino przeżyje potyczkę z poszukiwaczami, wyruszy do klasztoru.

Modyfikacje Edytuj

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Vino po kuracji w klasztorze wraz z Joe założył nielegalną gorzelnię mieszczącą się na południe od miasta. Robią w niej trunki i mikstury dla Jory, lecz wykonane są one z tańszych składników. Po krótkiej rozmowie z Velayą zaprzestają produkcji dla handlarza. Nadal jednak bohaterka może handlować z farmerem. W swoim asortymencie ma bardzo rzadko spotykane alkohole takie jak młot Lou, czy jego podwojoną wersję.

Bandyci Edytuj

Vino nie występuje w modyfikacji, ale zostaje wspomniany przez Lou. Wraz z Jeremiaszem po powstaniu bariery zajmowali się produkcją nielegalnego alkoholu. Po złapaniu Jeremiasza, przeczekali tydzień i posprzedawali alkohol w mniejszych ilościach. Po tym rozstał się w zgodzie z Lou i zaczął sam produkować alkohol w jaskini.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.