FANDOM

Vino – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer mieszkający na farmie Lobarta.

Przed akcją gry Edytuj

Przed upadkiem magicznej bariery Vino posiadał bimbrownię ukrytą w wielkim lesie. Vino opuścił bimbrownie i zamknął wejście do niej, ponieważ bał się, że straż miejska odkryje jego nielegalną produkcję ginu i zostanie wrzucony do kolonii karnej.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jeżeli Bezimienny chce kupić od Lobarta strój farmera Vino zleci bohaterowi zadanie, w zamian za butelkę wina szepnie o nim dobre słówko Lobartowi. Skutkiem tego będzie obniżenie ceny ubrania o dziesięć złotych monet, gdyż Vino nieczęsto chwali pracowników. Jeśli Bezimienny wybierze drogę maga ognia, Vino staje się opętany przez poszukiwaczy. Jeżeli Vino przeżyje potyczkę z poszukiwaczami, wyruszy do klasztoru.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Vino po kuracji w klasztorze wraz z Joe założył nielegalną gorzelnię mieszczącą się na południe od miasta. Robią w niej trunki i mikstury dla Jory, lecz wykonane są one z tańszych składników. Po krótkiej rozmowie z Velayą zaprzestają produkcji dla handlarza. Nadal jednak bohaterka może handlować z farmerem. W swoim asortymencie ma bardzo rzadko spotykane alkohole takie jak Młot Lou, czy jego podwojoną wersję.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki