Fandom

Gothicpedia

Varus

5330stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lord Varus – postać, występująca w modyfikacji Returning. Jest to królewski paladyn i kapitan fortu Azgan.

Returning Edytuj

Przebywa w swojej komnacie na piętrze budynku głównego. Jak twierdzi Orto, jest wyjątkowo surowym dowódcą. Posiada klucz do magazynu Rayne'a. Mówi Bezimiennemu, by nie marnował jego czasu. Gdy bohater spyta o morale jego ludzi, Varus dumnie odpowie, że każdy pójdzie na śmierć w każdej chwili. Bezimienny może go poprosić o zezwolenie na polowanie dla Orto oraz o przysłanie pomocnika Rayne'owi. Ostatecznie zgadza się na obie prośby. Gdy lord Hagen przysyła przyszłego króla Myrtany po listę niezbędnego prowiantu dla żołnierzy w forcie, kapitan sporządza ją w ciągu dwóch dni. Po zdobyciu Khorinis przez orków, Hagen wraz z niedobitkami swoich ludzi ucieka do fortu i przejmuje tam władzę. Varus wraz z innymi rusza na farmę Onara, by bronić jej przed orkami.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli nie zginie w bitwie pod farmą Onara, jego dalsze losy są nieznane. Prawdopodobnie zginął lub trafił do niewoli, gdy orkowie ostatecznie zdobyli wyspę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki