Fandom

Gothicpedia

Varus

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Varus
Varus (Returning) (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Tytuł
Lord
Kapitan
Poziom
100
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Komnata Varusa
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie

Lord Varus – postać występująca w modyfikacji Returning. Jest to królewski paladyn i kapitan fortu Azgan.

Returning Edytuj

Przebywa w swojej komnacie na piętrze budynku głównego. Jak twierdzi Orto, jest wyjątkowo surowym dowódcą. Posiada klucz do magazynu Rayne'a. Mówi Bezimiennemu, by nie marnował jego czasu. Gdy bohater spyta o morale jego ludzi, Varus dumnie odpowie, że każdy pójdzie na śmierć w każdej chwili. Bezimienny może go poprosić o zezwolenie na polowanie dla Orto oraz o przysłanie pomocnika Rayne'owi. Ostatecznie zgadza się na obie prośby. Gdy lord Hagen przysyła przyszłego króla Myrtany po listę niezbędnego prowiantu dla żołnierzy w forcie, kapitan sporządza ją w ciągu dwóch dni. Po zdobyciu Khorinis przez orków, Hagen wraz z niedobitkami swoich ludzi ucieka do fortu i przejmuje tam władzę. Varus wraz z innymi rusza na farmę Onara, by bronić jej przed orkami.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli nie zginie w bitwie pod farmą Onara, jego dalsze losy są nieznane. Prawdopodobnie zginął lub trafił do niewoli, gdy orkowie ostatecznie zdobyli wyspę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki