Fandom

Gothicpedia

Varrag-Ruuushk

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Varrag-Ruuushk
Ruuushk (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Poziom
800
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
orc_priest_4

Varrag-Ruuushk: "TWOJA DROGA KOŃCZY SIĘ TUTAJ! NIECH SCZEŹNIE TWA CIELESNA POWŁOKA !"
Bezimienny: "'Wolałbym nie, jeśli łaska!"

Varrag-Ruuushk (tłum. szaman Ruuushk) - jeden z orkowych szamanów odpowiedzialnych za przyzwanie Śniącego i czwarty, jakiego przyjdzie Bezimiennemu odesłać w zaświaty.

Dzieje SzamanaEdytuj

1000 lat temu, Ruuushk i pozostali szamani przyzwali do tego świata potężnego demona - Śniącego, który pomógł im zdominować pozostałe klany. Po tych wydarzeniach Ruuushk i pozostali szamani nadzorowali budowę Świątyni Śniącego - ogromnych rozmiarów podziemnej budowli, z sieciami tunelów, pułapkami i ślepymi uliczkami. W czasie budowy Szamani oddali Śniącemu swoje serca i otrzymali jego błogosławieństwo - stąd ciągle żyli, choć bez serc. Ponadto wspomagali ich ludzie-niewolnicy, sporadycznie łapani i zmuszani do morderczej pracy przerywanej tylko wtedy, kiedy delikwent umarł z wycieńczenia. Jeden z nich planował ucieczkę wykorzystując do tego Uriziel, ale nie udało mi się tego dokonać. Prawdopodobnie, ku uciesze Ruuushka, zatrzymała go pułapka przy wrotach do komnaty z mieczem i szamanem. Wejście od zewnątrz uruchamiało pułapkę, która powodowała wystrzelenie z podłogi oraz prawej i lewej ściany ostrych i długich na 1,5 metra żelaznych prętów, które zabijały nieszczęśnika, po czym równie gwałtownie się schowały.

Kiedy wreszcie Świątynia była gotowa, zamiast okazać wdzięczność, Śniący przeklął Ruuushka, wraz z pozostałymi szamanami i budowniczymi, i uczynił ich ożywieńcami. Po tych wydarzeniach, pozostali Synowie-Ducha uśpili Śniącego, sporadycznie wysyłając do podziemi ofiary, przeważnie ludzi, w ramach przebłagania Demona. Dlatego też Świątynia roi się zarówno od martwych na dobre jak i nieumarłych. Wiele lat później, jedynym szamanem, który się temu sprzeciwiał, był Ur-Shak, niestety nigdy nie zdołał przekonać swojego ludu, że Krushak to zły demon.

MoceEdytuj

Varrag-Ruuushk używa runy Ognista Burza. Należy się wystrzegać głównie obrażeń, jakie zadaje ta broń i ewentualnie podpalenia, dlatego najlepiej zadać szamanowi serię błyskawicznych cięć i zakończyć jego przeklęty żywot.

KomnataEdytuj

Za swoje lokum, Ruuushk wybrał wysepkę otoczoną lawą, gdzie pilnuje potężnego miecza - Uriziela. Do budynku należy wejść "oknem".

Więcej w Fandom

Losowa wiki