FANDOM

  Varrag-Raskash – postać, występująca w modyfikacji Piratenleben. Jest to ork mieszkający w mrocznym grobowcu.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Był zwykłym szamanem orkowego ludu, lecz tylko z pozoru. Jak można się dowiedzieć od Meinolfa, reszta orków krzywo na to patrzyła. W końcu postanowili zaprzestać tego procederu i ukarać go bardzo surowo – obdarzono go nieśmiertelnością, lecz w tym wypadku był to nie dar, a przekleństwo, i pochowano prawie żywcem w tym mrocznym grobowcu, aby jego męki trwały wiecznie. Natomiast jak informuje Reto, źródło jego nieśmiertelności to kolumna pośrodku pomieszczenia i jeśli się od niej oddali jego nieśmiertelność pryśnie.

Piratenleben Edytuj

Po przybyciu Rhena do grobowca, dni szamana były policzone. Chcąc nie chcąc musiał jednemu z duchów podarować ciało. Na drodze do tego stał artefakt, a właściwie trzy artefakty będące w posiadaniu szamana:

  • Meinolf – jego kostur;
  • Reto – serce, z którego trzeba było uwarzyć miksturę;
  • Selina – pusty zwój.

Ostatnią przeszkodą była krata. Aby ją otworzyć, trzeba było wprowadzić dwie różne kombinacje płyt: czerwonej (Innos), niebieskiej (Adanos), fioletowej (Beliar) i żółtej, wprowadzonej do układanki dla zmyłki. W przypadku złej kombinacji w Rhena uderzał piorun, który mógł go zabić. W przypadku dobrej krata opadała do połowy. Następna poprawna kombinacja uwalniała orka. Gdy tylko krata całkowicie opadła, Varrag-Raskash natychmiast rzucił się na pirata. Ten jednak zaczął uciekać. Po oddaleniu się od kolumny szaman nie tylko stracił nieśmiertelność, ale też bardzo się osłabił. Po kilku sekundach walki padł martwy.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Varrag-Raskash

  • Właściwa kombinacja

    • "GP to nie fanon" - tekst nagminnie pojawiający się na GP. Jeśli chodzi o tę kombinację - nie napisałem jej w artykule, ale je...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki