FANDOM

Varek – ork, występujący w Gothic 3. Jest orkowym przywódcą Montery. Zwany przez niektórych „Varekiem Wielkim”.

Przed akcją gry Edytuj

Razem z innymi orkami przybył z północnych ziem i po zwycięskiej bitwie o Monterę został zarządcą miasta. Nie przepada on za najemnikami, więc ich sprawy powierzył Marikowi, który wręcz kocha orków i pomagał im jeszcze w czasie wojny.

Gothic 3 Edytuj

Nie przepada on za najemnikami, ze względu na buntowników. Uważa, iż najpierw walczą na ich arenach i mieszkają w ich miastach, a następnego dnia udają się do lasów i zaczynają walkę z ukrycia z nimi. Gardzi ludźmi - uważa, że są tchórzami i nie mają honoru. Gdy nawiedza go Bezimienny, ork rozkazuje mu zniszczenie wszystkich posterunków buntowników wokół miasta oraz unieszkodliwienie Okary. Jeśli główny bohater to zrobi, Varek nadal nie będzie do niego przekonany, gdyż w związku ze zdradą swych pobratymców obawia się, żeby Bezimienny kiedyś tak nie postąpił wobec orków. Jednak, jeśli główny bohater nie przystanie na jego propozycję i przeprowadzi rewolucję w Monterze, Varek zginie.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki