Fandom

Gothicpedia

Valkir

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Valkir
Valkir (MT) (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Non_2060_Valkir

Valkir – postać występująca jedynie w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest on przywódcą łowców orków w ich obozie, znajdującym się na terenie orków.

Mroczne TajemniceEdytuj

Na początku, Valkir zleca Bezimiennemu zadanie odkrycia skąd w Górniczej Dolinie biorą się coraz to liczniejsze zastępy orków. Za wykonanie tej misji wręcza bohaterowi zbroję Łowcy Orków. W rozdziale piątym, kiedy to Ur-Shak powędrował do Miasta Orków na zwiad, na obóz Valkira napadli orkowie. Dwóch z nich nie można było zgładzić. Dopiero gdy Bezimienny zabił nieumarłego szamana orków, który odprawiał rytuał na pobliskiej górze, łowcy orków pokonali nieumarłe orkowe elity. Wtedy to, bohater proponuje Valikirowi atak na Miasto Orków. Ten zgadza się i rozpoczyna przygotowania. Każe też Bezimiennemu udać się do obozu na bagnie, by wezwać na pomoc strażników świątynnych.

Kiedy Bezimienny przybywa do Obozu z Ulu-Mulu, wręcza je Snowowi, który wyczytuje na rękojeści napis GROTA. Po jego odszyfrowaniu, możliwe są dwie opcje:

  1. Snow podbiega z Bezimiennym do Valkira i szepcze, przez co Bezimienny nie poznaje powodu nagłego rozkazu Valkira, by zaatakować miasto;
  2. Snow podbiega do Valkira i zaczyna opowiadać co wyczytał na Ulu-Mulu. Okazuje się, że Ur-Shak zdążył dać ostrzeżenie. Mag odszyfrował następujące słowa (tłumacząc na ludzki): Atakujcie, gdy kula będzie w pełni. Jak tłumaczy mag, w orkowym kalendarzu kula (księżyc) w pełni to bardzo rzadkie zjawisko. A następuje w dzień po odszyfrowaniu tego przez maga. Atakować mają wszystkie zastępy orków.

Valkir daje zlecenie natychmiastowego ataku. W trakcie bitwy przywódca Łowców orków ginie bohaterską śmiercią, zabity przez olbrzymiego orka.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego motto brzmi: Dobry ork to martwy ork. A piwo zawsze musi być schłodzone.

Więcej w Fandom

Losowa wiki