FANDOM

Valentino – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to prawdopodobnie jeden z najbogatszych obywateli mieszkających w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jego dom znajduje się w górnym mieście. Przedstawia się Bezimiennemu jako przystojniak, lekkoduch i bawidamek. Jest bardzo arogancki w stosunku do bohatera i innych, zwraca się do Bezimiennego z szacunkiem tylko wtedy, gdy jest paladynem lub magiem ognia. Valentino przebywa za dnia na placu świątynnym, słuchając nauk głoszonych tam przez Vatrasa. Nocami przesiaduje w gospodzie Coragona. Nie jest darzony sympatią przez mieszkańców miasta, gdyż każdemu kogo napotka, przechwala się swoim bogactwem i brakiem potrzeby posiadania pracy. Niejednemu obywatelowi zdarzyło się z nim pobić. Jednym z nich był Regis, opowiadający bohaterowi o swojej bójce z Valentinem. Jeśli Bezimienny pobije bawidamka, może o tym donieść Regisowi. Da on wtedy Bezimiennemu pierścień Valentina, który może przekazać następnej osobie jaka dokona tego chwalebnego czynu. Tą osobą jest Coragon, który jako kolejny pobił Valentina, za to że nie zapłacił rachunku i bohater może oddać mu pierścień.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Obywatel nadal mieszka w Khorinis. Podczas rozmowy z Velayą jest pewny siebie. Proponuje bohaterce nawet nagrodę za spędzenie z nim nocy. Zezłoszczona wojowniczka w ramach zemsty umawia się z nim za sklepem Matteo. Tam Valentino dostaje nauczkę za swoje zachowanie. Pobity przez Velayę zmienia swój stosunek do kobiet.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Valentino najprawdopodobniej został przez nich zabity lub zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • W domu Valentina w górnym mieście jest ukryta skrzynia, w której jest jeden z krwawych kielichów, poszukiwanych przez Cassię. Skrzynię może otworzyć tylko klucz Valentina. Skrytka jest na parterze. Bezimienny może otworzyć ją pociągając za lampę znajdującą się na piętrze w sypialni.
  • W jego skrytce znajduje się szkielet – prawdopodobnie był to złodziej, którego tam zamknięto, przez co zmarł z głodu.
  • Mieszka razem z nieznaną z imienia obywatelką miasta.
  • W modyfikacji Returning po rzuceniu na niego zaklęcia zapomnienia, postanawia dołączyć do Bractwa.
  • Gdy otworzy się odsuwaną ścianę w jego domu i próbuje się ją zamknąć, druga część ściany nie reaguje.
  • Potrafi walczyć orężem po mistrzowsku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki