Fandom

Gothicpedia

Uruk

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Urukork, występujący w Gothic 3. Jest zarządcą Cape Dun.

Przed akcją gry Edytuj

Wiadomo, że razem z innymi orkami przybył z północnych ziem i po zwycięskiej bitwie o Cape Dun w nagrodę został zarządcą miasta.

Gothic 3 Edytuj

Mimo iż jest władcą miasteczka nie przejmuje się za bardzo jego losem i traktuje je raczej jak bazę wywiadowczą, niż miejsce, jakim można rządzić. Nie lubi towarzystwa i w swoim domu przebywa samotnie. Jego głównym celem jest pozbycie się wszystkich buntowników, którzy przebywają na wybrzeżu. Wie także, że w mieście istnieje grupka szpiegów, którzy wspierają z ukrycia rojalistów. W celu odnalezienia obozu w Reddock wysyła dwa oddziały, patrolujące wybrzeże i przeszukujące jaskinie oraz lasy. Od asasynów zakupił paladyna Wenzela, od którego chciał wyciągnąć informacje na temat buntowników, jest on jednak bardzo "małomówny" i mimo tortur nie chciał zdradzić miejsca w jakim ukrywają się walczący za króla. Po tym uwięził go w latarni morskiej. Bezimienny może dla niego zniszczyć buntownicze podziemie w Cape Dun oraz leśny obóz Reddock. Za wszystkie te zasługi Uruk będzie bardzo wdzięczny i dumny, a zarazem będzie mu wstyd, że zwykły człowiek dokonał tylu rzeczy w kilka dni, kiedy jemu nie udawało się to przez miesiące. Jednakże, jeżeli Bezimienny stanie po stronie ludzi, bohater idzie do paladyna i mówi, że chce wyzwolić miasteczko. Wtedy Uruk ginie podczas rewolucji.

Quest Pack 4 Edytuj

Jeśli Bezimienny znalazł dla Urkrassa wytwórcę bełtów oraz dostawcę strzał, ten powie mu, że Uruk chce czegoś od bohatera. Podczas rozmowy Bezimienny musi podlizać się orkom, uznając ich władcami Myrtany. Uruk powie Bezimiennemu, że ma za zadanie uciszyć trzech ludzi którymi są: Thorus, Lares i Gorn. Mówi również, że nie tylko Bezimienny dostał to zadanie i każe się mu pospieszyć.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki