FANDOM

Urkrass – postać występująca w Gothic 3. Jest to orkowy kupiec mieszkający w Cape Dun, który jak większość orków nie lubi zbytnio ludzi.

Gothic 3 Edytuj

Chce odzyskać swoje towary, które zostały skradzione przez pobliskich bandytów. Zleca ich odzyskanie Bezimiennemu. Ma ognisty puchar, który należał wcześniej do paladyna Wenzela, siedzącego w niewoli w latarni morskiej. Owy artefakt odkupił od asasyńskiego łowcy niewolników, Gamala. Sprzeda go bohaterowi za 100 sztuk złota. Gdy Bezimienny zniszczy buntownicze podziemie, ma u niego odebrać nagrodę. W jego magazynie znajduje się kamień teleportacyjny, paczki z bronią, skóry wilków i złote puchary dla złodzieja Seruka.

Quest Pack 4 Edytuj

Orkowy magazynier zazdrosny o handlarza amunicją z Faring, każe znaleźć bohaterowi wytwórcę bełtów oraz zapasów strzał na każdy miesiąc. Chętnym do zostania wytwórcą bełtów jest Milok, zaś Givess z Silden może zostać dostawcą strzał. W hołdzie dla miasta, bohater daje mu 3 wilcze skóry. Informuje Bezimiennego również o tym, że Uruk chce z nim rozmawiać.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależne są od decyzji bohatera. Jeśli Bezimienny rozpocznie rewolucje w Cape Dun, ork zginie z jego ręki. Drugą opcją jest sprzymierzenie się z okupantami – wtedy Urkrass dalej zarządza magazynem. W Gothic 3: Zmierzch Bogów Urkrass nie pojawia się, a w jego magazynie mieszka Arthur.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli Bezimienny pobije Urkrassa i zabierze mu ognisty puchar, to będzie miał możliwość kupienia drugiego od niego, pomimo tego, że miał tylko jeden.
  • Czasami występuje bug, przez który nie można odkupić od orka ekwipunku Wenzela.