FANDOM

Uriziel – postać historyczna. Żył około tysiąc lat przed akcją Gothic. Niegdyś wielki generał w wojnie z orkami. Zginął wiele lat temu walcząc z nimi.

Pozostałości po Urizielu Edytuj

Starożytna zbroja magiczna – po śmierci Uriziela zbroję tę znalazł Xardas, który ukrył ją w swojej starej wieży. Po ulepszeniu jest to najsilniejsza zbroja w pierwszej części gry.

Uriziel – miecz odebrany generałowi w bitwie przez orków, którzy postanowili go ukryć. Po wielu latach zgasła drzemiąca w nim wielka moc. Gdy Bezimienny ukaże ten miecz Xardasowi, ten pokazuje mu jak go użyć i jak przywrócić mu swoją dawną moc. Po naładowaniu jest to najpotężniejsza broń w Gothic.

Ciekawostki Edytuj

  • Pod koniec pierwszej części Gothica obydwa te potężne artefakty zdobywa Bezimienny, który używa ich w walce ze Śniącym i jego sługami.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice występuje mag, który przybrał to imię, oraz wyspa.
  • W tej samej modyfikacji okazuje się, że wiele lat po jego śmierci jego miecz dzierżony był przez generała Feallana Morkh, jednak w nieznanych okolicznościach stracił go. W wymiarze między Pradawnymi, a Górniczą Doliną bohater może znaleźć kartki z jego pamiętnika. Idąc tropem tych kartek główny bohater znajdzie jego pamiętnik oraz szczątki generała (kości). Ze szkieletu może zdjąć zbroję Feallana.
  • W tejże modyfikacji bohater może się dowiedzieć, że Uriziel był legendarnym przywódcą Pradawnych i pierwszym awatarem Innosa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki