FANDOM

Generał dzierżący Uriziel – postać historyczna, nieznana z imienia. Żył około tysiąc lat przed akcją Gothic. Niegdyś wielki generał w wojnie z orkami, gdzie dzierżył legendarny miecz Uriziel. Zginął wiele lat temu walcząc z nimi.

Pozostałości po generale Edytuj

Starożytna zbroja magiczna – po śmierci generała zbroję tę znalazł Xardas, który ukrył ją w swojej starej wieży. Po ulepszeniu stanowi najsilniejszą zbroję w pierwszej części sagi.

Uriziel – miecz odebrany generałowi w bitwie przez orków, którzy postanowili go ukryć. Po wielu latach zgasła drzemiąca w nim wielka moc. Gdy Bezimienny ukaże ten miecz Xardasowi, ten pokazuje mu jak go użyć i jak przywrócić mu swoją dawną moc. Po naładowaniu jest najpotężniejszą bronią w Gothic.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice występuje mag, który przybrał to imię, oraz wyspa.
  • W tej samej modyfikacji okazuje się, że wiele lat po śmierci generała jego miecz dzierżony był przez innego generała, o imieniu Feallan Morkh, jednak w nieznanych okolicznościach stracił go. W wymiarze między Pradawnymi, a Górniczą Doliną bohater może znaleźć kartki z jego pamiętnika. Idąc tropem tych kartek protagonista znajdzie jego pamiętnik oraz szczątki generała w postaci kości. Ze szkieletu może zdjąć zbroję Feallana.
  • W tejże modyfikacji bohater może się dowiedzieć, że legendarny przywódca Pradawnych nosi imię Uriziel oraz, że był pierwszym awatarem Innosa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki