Fandom

Gothicpedia

Uriziel (postać)

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze41 Udostępnij

Uriziel
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!

Informacje
Tytuł
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Gothic (wzmianki)
Status
Nie żyje
Wyznanie
Nieznane

Uriziel – postać historyczna. Żył około tysiąc lat przed akcją Gothic. Niegdyś wielki generał w wojnie z orkami. Zginął wiele lat temu walcząc z nimi.

Pozostałości po Urizielu Edytuj

Starożytna zbroja magiczna – po śmierci Uriziela zbroję tę znalazł Xardas, który ukrył ją w swojej starej wieży. Po ulepszeniu jest to najsilniejsza zbroja w pierwszej części gry.

Uriziel – miecz nazwany jego imieniem. Wpadł w ręce orków, którzy postanowili go ukryć. Po wielu latach zgasła drzemiąca w nim wielka moc. Gdy Bezimienny ukaże ten miecz Xardasowi, ten pokazuje mu jak go użyć i jak przywrócić mu swoją dawną moc. Po naładowaniu jest to najpotężniejsza broń w Gothic.

Ciekawostki Edytuj

  • Pod koniec pierwszej części Gothica obydwa te potężne artefakty zdobywa Bezimienny, który używa ich w walce ze Śniącym i jego sługami.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice występuje mag, który przybrał to imię, oraz wyspa.
  • W tej samej modyfikacji okazuje się, że wiele lat po jego śmierci jego miecz dzierżony był przez generała Feallana Morkh, jednak w nieznanych okolicznościach stracił go. W wymiarze między Pradawnymi, a Górniczą Doliną bohater może znaleźć kartki z jego pamiętnika. Idąc tropem tych kartek główny bohater znajdzie jego pamiętnik oraz szczątki generała (kości). Ze szkieletu może zdjąć zbroję Feallana.
  • W tejże modyfikacji bohater może się dowiedzieć, że Uriziel był legendarnym przywódcą Pradawnych i pierwszym awatarem Innosa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki