FANDOM

Umbrakork, występujący w Gothic 3. Jest to herszt orków zarządzający rybackim miastem Silden.

Przed akcją gry Edytuj

Razem z innymi orkami przybył z północnych ziem i po zwycięskiej bitwie o Silden został zarządcą miasta. Podczas wojny był podobno jednym z najważniejszych i najokrutniejszych orkowych pułkowników. Słynął ze swych tortur na ludziach.

Gothic 3 Edytuj

Ludzie w jego mieście mają bardzo dużo swobody, według niektórych nawet za dużo. Więcej tu jest ludzi, niż orków, niemniej nikt się nie odważy zbuntować. Wszyscy, zarówno orkowie jak i ludzie się go boją ze względu na jego okrutny temperament. Nie robi nic bez zapytania o radę szamana Grompela. Można wręcz powiedzieć, że to Grompel włada miastem. Jest bardzo zirytowany postawą rojalistów. Uważa, że ludzie zostali już dawno pokonani i ich opór jest bezsensowny. Grupa buntowników blokuje przełęcz i utrudnia handel, toteż Bezimienny może ich zabić dla niego. Jest bardzo zajęty i zadufany w sobie ale jeśli bohater poinformuje go, iż zabił Anoga, przywódcę rojalistów w tym regionie, twierdzi, że oddał orkowemu ludowi ogromną przysługę i początkowo nie chce go wynagrodzić twierdząc, że jak na Morrę ma już i tak za dużo chwały i honoru.

Dalsze losy Edytuj

Jeżeli bohater rozpocznie rewolucję w Silden Umbrak zginie, bądź ucieknie, jeżeli zostawi miasto w spokoju to jego dalsze losy są nieznane, ponieważ nie występuje w Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki