FANDOM

Ulthar – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to arcymag ognia należący do Najwyższej Rady Magów Ognia.

Gothic II Edytuj

Przebywa w klasztorze Innosa na wyspie Khorinis. To bardzo spokojna i życzliwa osoba. Jest doradcą najwyższego z Magów Ognia, Pyrokara. Wspólnie z innymi magami decyduje o zadaniach nowicjuszy w klasztorze jak i poza nim. Jego głos ma wpływ na to, którzy nowicjusze zostaną Magami Ognia. Ulthar zleca jedno z trzech zadań, jakie nowicjusz musi wykonać podczas Próby Ognia, aby awansować wyżej w społeczności kapłanów Innosa. Jego wyzwanie polega na stworzeniu własnej runy, którą przyszły Mag Ognia będzie używać. Jest to ognista strzała. W III rozdziale mówi Bezimiennemu o zbezczeszczeniu przydrożnych kapliczek Innosa, a także zleca ich oczyszczenie, lecz tylko gdy Bezimienny jest paladynem. W tym celu daje bohaterowi wodę święconą.

Dalsze losy Edytuj

Losy Ulthara po wydarzeniach z Gothic II nie są znane. Utracił magię runiczną jak wszyscy posiadacze run. Prawdopodobnie zginął podczas ataku orków na Khorinis lub zajął się studiowaniem prastarej wiedzy. Można się tego jedynie domyślać, gdyż kontakt z wyspą został zerwany.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki