Fandom

Gothicpedia

Ulf

5071stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
Ulf
Ulf (by SpY).png
Ulf w mieście Khorinis

Informacje
Gildia
Poziom
GII: 20
GII:NK: 10
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Nov_602_Ulf

Ulf – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to nowicjusz z Klasztoru Innosa, przebywający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Dostarczył właścicielom gospód w mieście wino z klasztoru. To od niego Bezimienny dowiaduje się, że każdy, kto chce zostać nowicjuszem musi ofiarować owcę i tysiąc sztuk złota. Jest szczęśliwy, że nie musi na razie wracać do klasztoru i może wypić kilka piw. Jeśli bohater jest nowicjuszem, bierze on udział w próbie magii która jest zarazem jednym z trzech zadań Próby Ognia. Na początku będzie próbował śledzić Bezimiennego, dopiero po dwóch upomnieniach da mu spokój. Gdy bohater wraca do klasztoru po wykonanej próbie Ulf chce go zabić i odebrać mu runę zdobytą podczas zadania. Gdy zapyta o ostatnie życzenie, bohater może poprosić o coś do palenia, a wówczas da mu bagienne ziele. Po walce z Bezimiennym ginie.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Ulf wspomina o Coragonie, wypowiada jego imię [karagon] zamiast [koragon].
  • W modyfikacji Returning w przypadku wybrania przez Bezimiennego innej gildii niż Magowie Ognia, Ulf będzie od drugiego rozdziału przesiadywał w karczmie Orlana. W trzecim rozdziale zleci bohaterowi odnalezienie jego pierścienia, natomiast w siódmym rozdziale zginie z rąk orków.

Więcej w Fandom

Losowa wiki