FANDOM

Ulf – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to nowicjusz z Klasztoru Innosa, przebywający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Dostarczył właścicielom gospód w mieście wino z klasztoru. To od niego Bezimienny dowiaduje się, że każdy, kto chce zostać nowicjuszem musi ofiarować owcę i 1000 sztuk złota. Jest szczęśliwy, że nie musi na razie wracać do klasztoru i może wypić kilka piw. Jeśli bohater jest nowicjuszem, bierze on udział w próbie magii, która jest zarazem jednym z trzech zadań Próby Ognia. Na początku będzie próbował śledzić Bezimiennego, dopiero po dwóch upomnieniach da mu spokój. Gdy bohater wraca do klasztoru po wykonanej próbie, Ulf chce go zabić i odebrać mu runę zdobytą podczas zadania. Gdy zapyta o ostatnie życzenie, bohater może poprosić o coś do palenia, a wówczas da mu bagienne ziele. Po walce z Bezimiennym ginie.

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning w przypadku wybrania przez Bezimiennego innej gildii niż magowie ognia, Ulf będzie od II rozdziału przesiadywał w karczmie Orlana. W III rozdziale zleci bohaterowi odnalezienie jego pierścienia, natomiast w VII rozdziale zginie z rąk orków.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Ulf wspomina o Coragonie, wypowiada jego imię Karagon zamiast Koragon.