Fandom

Gothicpedia

Ugolf

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Ugolf
Ugolf (by Ossowski21).png
Informacje
Gildia
Zawód
Gorzelnik
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Kod na przywołanie
Ugolf

Ugolf – postać, występująca w Gothic 3. Jest to Nordmarczyk mieszkający w Klanie Młota.

Gothic 3 Edytuj

Jest zabójcą orków. Kiedy do klanu przybywa Bezimienny, Ugolf zaprasza go do swojej chaty. Uważa się za najlepszego zabójcę orków w wiosce. Aktualnie zajmuje się gotowaniem i piciem, nie poluje już na orków, ponieważ złożył przysięgę na swój topór, że wypije Tunelowy Bulgot. Uważał, że to proste, lecz nie dał rady i stracił przytomność. Bezimienny odrzekł, że ktoś, kto nie potrafi nawet pić, nie ma co polować na orków. Ugolf proponuje wtedy zakład. Jeżeli bohater wypije Tunelowy Bulgot nie przewracając się, zostanie jego towarzyszem. Bezimienny przyjmuje zakład, jednak musi najpierw przynieść składniki, aby uwarzyć trunek. Ugolf wręcza mu listę. Bohater musi przynieść dwie bryłki magicznej rudy, dwie żuwaczki pełzacza i dwadzieścia alkojagód. Po ich przyniesieniu Ugolf przyrządza alkohol i daje go Bezimiennemu. Kiedy bohater wypije wódę bez padania na ziemię, może zostać jego towarzyszem, a także daje mu przepis na Tunelowy Bulgot. Za 50 bryłek rudy jest gotowy nauczać bohatera walki. Uczy zwiększenia siły, walki mieczem, toporem i kuszą oraz technik walki z orkami. Bezimienny pyta go także, czy w klanie można zdobyć jakieś łupy. Bohater musi wybrać co go interesuje: jeśli złoto, Ugolf mówi mu o kufrze Tjalfa; jeśli ruda, mówi o rudzie ukrytej w małej dolince po drodze do Klanu Wilka; jeśli orkowie, informuje go o orkach przebywających pod mostem prowadzącym do wioski.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane. Prawdopodobnie dalej mieszka w Klanie Młota.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki