Fandom

Gothicpedia

Ubranie kapitana

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Ubranie kapitana
Ubranie kapitana (NK) (by Jao98).png

Informacje
Typ
Ubranie
Właściciel
Gildia
Materiał
Włókno
Ochrona przed bronią
60
Ochrona przed strzałami
60
Wartość sprzedaży
1500 sztuk złota
Kod
ItAr_Pir_H_addon

Ubranie kapitana – ubranie występujące w Gothic II: Noc Kruka. Jest to strój noszony jedynie przez przywódcę danej grupy piratów.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest to piękne i dość bogato zdobione ubranie, w skład którego wchodzi także kapelusz. Zapewnia średnią ochronę przed atakami. W Gothic II: Noc Kruka pojawia się wątek piratów. Posiadają oni własne pancerze, a ich kapitan o imieniu Greg, nosi właśnie ten strój. Bezimienny w tej części nie ma jednak możliwości nałożyć go na siebie, gdyż przez prawie całą grę ma go na sobie Greg, a nigdzie nie występuje drugi egzemplarz.

Modyfikacje Edytuj

W modyfikacji Community Story Project do Gothic 3 również pojawią się piraci, także posiadający własne zbroje. Tak  jak w Nocy Kruka, tutaj również na ich czele stoi kapitan, który nosi ten strój. W tej części wygląda on jednak nieco inaczej niż w poprzedniej.

Ciekawostki Edytuj

  • Greg nosząc tę zbroję, mówi Bezimiennemu że strażnicy miejscy nie wpuszczą go do miasta, ze względu na jego wygląd. Jednak gdy bohater założy to ubranie za pomocą kodów, strażnicy mówią, że wygląda na bogacza i dostaje zgodę na przejście.
  • Kapelusz ubrania nie pasuje na wiele postaci, gdyż ich głowy przenikają przez niego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki