Fandom

Gothicpedia

Ubranie gońca leśnego

5330stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Ubranie gońca leśnego – strój, występujący w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów. Ubranie jest koloru zielonego. Można je jedynie zobaczyć na kontynencie i tylko w Myrtanie, ponieważ inne miejsca, jak np. Nordmar, nie są zamieszkiwane przez Gońców leśnych.

Gothic 3 Edytuj

Ubranie jest noszone przez Gońców Leśnych, noszą go jednak także niektórzy myśliwi, a także Lester. Ubranie to jest dosyć tanie, i nie zapewnia przyzwoitej ochrony przez atakami. Bezimienny może go kupić u druidów, np. u Torna za dwadzieścia pięć tysięcy złotych monet, jednak sprzedać może tylko za siedem tysięcy pięćset złotych monet.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Strój noszą niektórzy handlarze, ponieważ jest wygodny i przewiewny. Wygląd nie uległ zmian, jedynie kolory stały się bardziej wyraziste. Zapewnia słabą ochronę. Handlują nim niektórzy handlarze. Bohater może go kupić za dwadzieścia dwa tysiące pięćset złotych monet, lecz sprzedać może tylko za siedem tysięcy złotych monet.

Modyfikacje Edytuj

W nieukończonej jeszcze modyfikacji/nieoficjalnym dodatku Community Story Project niektórzy Gońcy leśni będą nosić to ubranie z kapturem, który dotąd nie występował grze (chociaż można go było zobaczyć w artworkach przed premierą Gothic 3).

Ciekawostki Edytuj

  • W podstawowej wersji Gothic 3 ubranie te posiada Lester, lecz w intro i zakończeniu ma na sobie szatę druida, której używa także podczas gry w późniejszych patchach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki