FANDOM

Tufail – postać, występująca w Gothic 3. Jest to asasyn przebywający między przełęczą do pustyni Varant a miastem Braga.

Przed akcją gry Edytuj

Przez nieokreślony czas jest zarządcą, niewielkiego miasta Bragi, nie może poradzić sobie z miasteczkiem. Miał za zadanie zebrać daninę z całego miasta, lecz cała została ukradziona przez koczowników. W późniejszym czasie z rozkazu samego Zubena, władza została mu odebrana przez czarnego maga Nafalema, który wygonił go z miasta za porażkę jego misji. Później osiadł się przy namiocie sprzedawcy wody na przełęczy.

Gothic 3 Edytuj

Niedługo potem, Nafalem upomina się o zaległe daniny dla asasyńskiego władcy. Zadanie komornika przydziela Bezimiennemu, który niedawno przybył do Bragi. Bohater dowiaduje się od Tufaila o przebywających niedaleko koczownikach pod dowództwem Malira. Razem pokonali zastępy przeciwników i zdobyli złoto na daninę. Nafalem, zadowolony z pracy Bezimiennego zarekomendował go u samego Zubena. Tufail nadal mieszka w obozie sprzedawców wody.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przełęcz do Varantu jest zablokowana.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jednym z dwóch asasynów, który nie atakuje bezimiennego, podczas, gdy inni asasyni są wrogo nastawieni do bohatera. Drugim jest Lukar.
  • W skryptach nie ma gildii. Gdyby miał gildię asasyn, atakowałby bohatera po jego zdradzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki