Fandom

Gothicpedia

Tron

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tron
Tron G1 (by Cassidy005).jpg
Ludzki tron w Gothic I

Informacje
Typ
Mebel
Używany przez
Materiał
Ludzki tron - skóra
drewno
kamień (w Gothic 3)
Orkowy tron - kamień
powbijane czaszki
Zastosowanie
Siedzisko ważnych osobistości
wyraża pozycję w świecie Gothic
Występowanie
Tron – mebel występujący we wszystkich częściach serii Gothic. Zasiadają na nim tylko ważne osoby.

Gothic I Edytuj

W Gothic I istnieją dwa typy tronów, na jednym siedzą tylko ludzie, ten znajduje się w zamku, siedzi na nim Gomez. Jest on wykonany z drewna, a siedzenie obszyte zostało skórą, prawdopodobnie owczą. Drugi typ wykonany jest z kamienia, wokół niego powbijane są kije z czaszkami. Kamienny tron znajduje się w mieście orków.

Gothic II i Gothic II: Noc KrukaEdytuj

W Gothic II i Gothic II: Noc Kruka występuje tylko jeden typ tronów - ludzki. Trzy znadują się w Klasztorze Innosa, siedzą na nim członkowie Najwyższej Rady. Czwarty pozostał na zamku w Górniczej Dolinie, zajmuje go Garond.

Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

W Gothic 3 tron uległ zmianom w wyglądzie. Istnieją dwa typy, jeden wykonany jest z kamienia, znajduje się np.: w domu asasyna Soboty w Monterze lub w kryjówce Ortegi. Na drugim siedzą tylko orkowie, wykonany jest podobnie jak w Gothic I. Jeden z nich znajduje się w Geldern, w siedzibie orkowych szamanów, zasiada na nim Grok.

ArcaniAEdytuj

Także w Gothic 4 pojawia się tron. Znajduje się on w Thorniarze, na północy wyspy Argaan. Siedzi na nim Rhobar III. Tron mieści się również w jaskini pod Mrocznym Lasem na Feshyr.

Więcej w Fandom

Losowa wiki