FANDOM

Torlof – postać, występująca w GothicGothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to najemnik Lee z Nowego Obozu i farmy Onara.

Przed akcją gry Edytuj

Był żeglarzem. Rozpoczął bunt na królewskim statku, ale większość załogi była po stronie kapitana i tak za to trafił do kolonii.

Gothic Edytuj

Mieszka po wschodniej stronie Nowego Obozu. Odgrywa on właściwie epizodyczną rolę. Miał zająć się Krzykaczem, który przywłaszczył sobie jedną z chat należącą do najemników. Opowiada Bezimiennemu o buncie na statku.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Po upadku bariery zostaje prawą ręką Lee. Na farmie Onara prowadzi rekrutację w szeregi najemników, wyznaczając ochotnikom zadanie – próbę Torlofa, jak to po swojemu określa. Polega ona na zebraniu czynszu z innych farm lub walkę ze strażnikami. Bezimiennego prosi o pokonanie poszukiwaczy kręcących się w okolicy wieży Dextera. Jako doświadczony żeglarz może zostać kapitanem Esmeraldy za 2500 sztuk złota i otwarcie bramy w zamku w Górniczej Dolinie.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Po odpłynięciu Lee zostaje się przywódcą najemników. Po nieudanej konfrontacji Velayi z Darem, najemnik może oddać bohaterce grzywnę, jaką musiał zapłacić damski bokser. Może podszkolić wojowniczkę w zakresie siły i kusznictwa. Podczas ubiegania się o lepszą zbroję, Velaya zostaje odesłana z kwitkiem, gdyż Bennet z polecenia Onara skończył produkować pancerze. Torlof za namową bohaterki wysyła Volkera i Krwawego Tobiego na farmę Fellana.

Dalsze losy Edytuj

Jeżeli płynie z Bezimiennym na Dwór Irdorath, dołącza do piratów, zostaje przez nich zabity lub pojmany. Jeśli pozostaje na farmie, zostaje pojmany lub zabity przez orków. Jednak to tylko hipotezy dalszych losów Torlofa, które nie są znane.