FANDOM

Topór bojowy – oręż, występujący w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3 oraz ArcaniA.

Gothic II Edytuj

Jest to obosieczny topór, zadaje 60 punktów obrażeń i wymaga tyle samo punktów siły, aby go użyć. Topór posiada długi trzonek i wielkie, lekko niebieskie ostrza, na których wyryte są fantazyjne wzory. Bezimienny może go kupić w trzecim rozdziale za 1200 sztuk złota od najemnika Khaleda i kupca Hakona. W czwartym rozdziale bohater może go kupić od paladyna Tandora i łowcy smoków Rethona. Jeden egzemplarz znajduje się w jaskini z czarnymi goblinami, przy moście prowadzącym do zamku w Górniczej Dolinie.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do Gothic II zwiększono obrażenia zadawane przez broń do 110 punktów, tyle samo wynosi wymagana siła, jakiej potrzebuje bohater, aby go użyć. Cena kupna zmalała do 1100 sztuk złota, Bezimienny może sprzedać oręż za 165 sztuk złota.

Gothic 3 Edytuj

Topór stał się jednosieczny, lecz nadal jest zabójczą bronią. Jego trzonek jest pokryty misternymi zdobieniami, podobnie jak ostrze. Bohater może znaleźć dwa egzemplarze tej broni, wędrując po Nordmarze; jeden znajduje się na grobie nieznanego z imienia barbarzyńcy.

ArcaniA Edytuj

Broń można znaleźć w polu bitwy w krwawej dolinie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki