Fandom

Gothicpedia

Topór bojowy

5218stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Topór bojowy – oręż, występujący w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3 oraz ArcaniA.

Gothic II Edytuj

Jest to potężny obosieczny topór, mimo tego zadaje tylko sześćdziesiąt punktów obrażeń i wymaga tyle samo siły aby go użyć. Topór posiada długi trzonek i wielkie lekko niebieskie ostrza, na których wyryte są fantazyjne wzory. Bezimienny może go kupić w trzecim rozdziale za tysiąc dwieście sztuk złota od najemnika Khaleda i kupca Hakona. W czwartym rozdziale bohater może go kupić od paladyna Tandora i łowcy smoków Rethona. Jeden egzemplarz znajduje się w jaskini z czarnymi goblinami, przy moście prowadzącym do zamku w Górniczej Dolinie.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do Gothic II zwiększono znacznie obrażenia zadawane przez broń do stu dziesięciu punktów, tyle samo wynosi wymagana siła jakiej potrzebuje bohater aby go użyć. Cena kupna zmalała do tysiąca stu sztuk złota, Bezimienny może sprzedać oręż za sto sześćdziesiąt pięć sztuk złota.

Gothic 3 Edytuj

Topór stał się jednosieczny, lecz nadal jest zabójczą bronią. Jego trzonek jest pokryty misternymi zdobieniami, podobnie jak ostrze. Bohater może znaleźć dwa egzemplarze tej broni wędrując po Nordmarze, jeden znajduje się na grobie nieznanego z imienia barbarzyńcy.

ArcaniA Edytuj

Broń można znaleźć w polu bitwy w krwawej dolinie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki