Fandom

Gothicpedia

Tooshoo

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Share

Tooshoo
Tooshoo.jpg

Informacje
Typ
Osada
Położenie
Południe wyspy Argaan
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne postacie
Merdarion
Ningal
Milten
Występowanie

Tooshoo – wielkie drzewo, które jest siedzibą magów na wyspie Argaan. Wokół Tooshoo znajduje się osada Czarna Toń. Jego korzenie są miejscem poświęconym Beliarowi, pień zanurzony w wodzie Adanosowi, a korona Innosowi.

HistoriaEdytuj

Po opętaniu przez Śniącego Rhobara III, Milten udał się na południe Argaan do wielkiego drzewa. Gdy zaczął je zwiedzać zauważył znaki trzech bogów: Innosa, Adanosa oraz Beliara. Zebrał ich przedstawicieli - Merdariona, a także Ningala, którzy z nieznanych przyczyn uciekli z Mora Sul. Milten i dwóch pozostałych magów stali się Wielkimi Mistrzami swoich Bogów. Tooshoo stało się czymś w stylu międzywyznaniowego kompleksu magicznego.

Opis lokalizacjiEdytuj

Tooshoo to siedziba wszystkich magów z Argaanii w pniu potężnego drzewa. Znajduje się w niej wiele pomieszczeń, takich jak biblioteki czy sypialnie. Na samym szczycie drzewa znaleźć można żelazną kulę, pulsującą niebieskim źródłem energii. Drzewo symbolizuje hierarchię magów, gdyż na samym dole znajdują się siedziby nowicjuszy oraz mniej znaczących magów, stopniowo docierając do pracowni wielkich mistrzów: Merdariona (arcymaga wody), Ningala (arcymaga cienia) oraz Miltena (arcymaga ognia).

BestiariuszEdytuj

Wielkie drzewo otoczone jest bardzo rozległym bagnem. Żyją tam topielce, węże błotne, zębacze, krwiopijcy oraz jaszczury. W jednej z jaskiń znaleźć można gobliny. Na południowym wschodzie znajduje się jaskinia orkowego klanu - Klanu Gnatołamaczy.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki