Fandom

Gothicpedia

Tondral

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Nie wyglądasz mi na kogoś, kto chciałby nosić niewolnicze jarzmo nakładane ludziom przez Magnatów. Myślę, że jesteś raczej poszukiwaczem – kimś, kto szuka prawdziwej wiary. Czy czujesz, jak ogień trawi twoje ciało podczas snu? Widzę, że powątpiewasz w rzeczy opowiadane ci przez sługusów Magnatów. Przecież wiesz, dlaczego nie można im ufać, prawda? To kłamcy! Ich łgarstwa czynią słabych ludzi ślepcami. Ale twój duch jest silniejszy niż ich kłamstwa! Czy nie odczuwasz pragnienia wolności każdego dnia? Nie czujesz, jak z każdą godziną pragnienie to staje się silniejsze? Pozwól mu pokierować twoim duchem! Czy wiesz, co robisz, próbując zagłuszyć w sobie ten głos? Wyrzekasz się swojej duszy, wyrzekasz się samego siebie! Nie pozwól, by strach tobą kierował. Uwolnij się. Przejrzyj na oczy! Śniący zbudzi się pewnego dnia, wyzwoli swoich poddanych i strąci niewiernych w najczarniejsze czeluści piekieł. Znikną z tego świata jak nieczystości spłukane przez deszcz. Będą błagać o litość, ale wtedy będzie już dla nich za późno. Wtedy zapłacą cenę. Zapłacą ją własną krwią… I własnym życiem.
― Baal Tondral przekonujący Bezimiennego aby dołączył do bractwa
Tondral
Baal Tondral (by Wojciech Wawrzyńczak).png

Informacje
Gildia
Tytuł
Zawód
Nauczyciel
Miejsce zamieszkania
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Gur_1203_BaalTondral

Baal Tondral – postać, występująca w Gothic. Jest to guru mieszkający w obozie bractwa.

Gothic Edytuj

Przesiaduje w północno-wschodniej części obozu otoczony grupką uczniów, którzy słuchają jego wykładów. Przy pierwszym spotkaniu z bohaterem mówi o tym, jak bractwo jest lepsze od innych. Nazywa magnatów i ich ludzi „kłamcami”. Nalega, żeby Bezimienny wstąpił do bractwa, gdyż tylko wtedy uwolni się spod wpływów Gomeza. Aby zdobyć jego poparcie bohater musi przyprowadzić nowego członka dla bractwa, którym jest kopacz Dusty ze Starego Obozu.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery został opętany i stał się poszukiwaczem lub zginął podczas ucieczki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki